mila sklep

Sieć supermarketów Mila od lutego 2017 roku dołączyła do grona klientów eService. Od momentu podjęcia współpracy eService zainstalowało w sieci supermarketów Mila prawie 800 urządzeń zintegrowanych z systemem kasowym.

Oprócz rozliczania transakcji kartami płatniczymi, terminale umożliwiają także transakcje mobilne BLIK. Jest to nowoczesna metodą płatności przy użyciu telefonu komórkowego, która zyskała już wielu sympatyków. W sklepach dodatkowo dostępna jest usługa Cashback, czyli wypłata gotówki przy okazji dokonywania płatności za zakupy kartą płatniczą. Rozbudowana oferta usług płatniczych, zapewnia klientom wygodę oraz szybkość płatności.

– Zadowolenie naszych klientów jest dla nas priorytetem i dlatego szczególnie zależy nam na ich komforcie oraz bezpieczeństwie podczas dokonywania płatności za zakupy – komentuje Artur Góralczyk, prezes zarządu spółki Mila.

Rozwiązania chmurowe

To nie jedyna w ostatnim okresie  inwestycja sieci sklepów Mila w nowoczesne rozwiązania usprawniające sprzedaż i zarządzanie firmą. Jak informowaliśmy już na łamach naszego portalu, Mila wybrała infrastrukturę IT w technologii cloud computing. Dzięki chmurze firma zaoszczędziła czas, pieniądze i stała się bardziej elastyczna.

– Presja czasu była ogromna. Mieliśmy zaledwie 12 miesięcy na to, aby zbudować własne centrum logistyczne i wdrożyć wszystkie niezbędne systemy wspierające handel, od finansów, po zarządzanie magazynem i cenami. Gdybyśmy zdecydowali się na zakup sprzętu IT na własność, dotrzymanie terminu byłoby praktycznie niemożliwe. Przechodząc na model chmurowy zaoszczędziliśmy mnóstwo czasu – wyjaśnia Dariusz Dul, dyrektor działu IT w Mila.

Rozwiązania chmurowe do sieci sklepów Mila dostarczyły Orange Polska i należąca do niej spółka Integrated Solutions. Wśród wybranych usług znalazły się Integrated Computing, infrastruktura IT udostępniania w modelu chmury oraz UCaaS – system komunikacji zintegrowanej w technologii cloud.  Chmura była szansą na szybsze i tańsze uruchomienie kluczowych systemów IT, w trakcie procesu przygotowywania się do samodzielnego funkcjonowania.

Mila S.A. posiada wieloletnie doświadczenie na rynku handlu detalicznego. Od stycznia 2015 roku, po całościowym rebrandingu, rozpoczęła samodzielną działalność jako sieć supermarketów Mila. Obecnie spółka posiada 188 supermarketów spożywczych na terenie całego kraju i zatrudnia 5400 pracowników.