top secret redan

Top Secret w lutym br. uruchomiło usługę Cross Border, która zapewnia wysyłkę towarów bezpośrednio do paczkomatów zlokalizowanych w Czechach i na Słowacji.

Dzięki nowej usłudze południowi sąsiedzi mogą już zamawiać produkty online z dostawą do ich kraju. To kolejny impuls do poprawy krajowej sprzedaży w kanale e-commerce marki Top Secret.

Rośnie odwiedzalność e-sklepu

W lutym br. liczba odwiedzin polskiego e-sklepu www.topsecret.pl zwiększyła się o 9 proc. w ujęciu rok do roku.  Jednocześnie liczba zamówień wzrosła o 7 proc., a ich łączna wartość o 6 proc.

Przypomnijmy, na początku 2017 roku ruszyła aplikacja mobilna Top Secret, która umożliwia szybki i łatwy dostęp do oferty marki.

Dzięki aplikacji klienci mają dostęp do najnowszych promocji, mogą przeglądać lookbooki, zapoznawać się z najnowszymi trendami i korzystać z porad stylistów. W opcji powiadomień każdy użytkownik aplikacji otrzymuje informacje o najnowszych promocjach, nowościach w aplikacji czy też propozycje ciekawych stylizacji.

Właściciel marki Top Secret

Grupa Redan jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TXM textilmarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Koreii Bangladeszu. Sprzedaż prowadzona jest w sieci ponad 700 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się mono i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll i Drywash oraz dyskontowe sklepy TXM textilmarket.

Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje Spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka aktywnie wspiera Fundację „Happy Kids”.