mustang sklep

Największy producent obuwia i akcesoriów odzieżowych w Hiszpanii podpisał umowę z nowym dostawcą usług logistycznych. Do zadań ID Logistics należy odbiór towarów oraz zarządzanie operacjami magazynowymi i transportowymi, związanymi z realizacją zamówień składanych przez sieci detaliczne i hurtowe oraz klientów sklepów e-commerce.

Operator będzie odpowiadać za obsługę logistyczną i zarządzanie nowym, scentralizowanym magazynem Mustanga w hiszpańskim Massalaves zlokalizowanym w pobliżu Walencji. Podpisana na 5 lat umowa obejmuje zarządzanie przepływami ponad 6 milionów par obuwia i akcesoriów (m.in. torebki, plecaki, biżuteria) w ramach krajowego i międzynarodowego łańcucha dostaw.

– Ta umowa ma kluczowe znaczenie dla MTNG. Liczymy na to, że ID Logistics, tworząc rozwiązania zwiększające efektywność naszego łańcucha dostaw, będzie tym samym wspierać ekspansję i międzynarodowy rozwój naszej firmy – komentuje Miguel Carrasco, kierownik logistyki firmy Mustang.

Magazyn zintegrowany z platformą e-commerce i systemem ERP

Nowe centrum dystrybucji Mustanga w Massalaves ma powierzchnię 17 tys. mkw.  Do zadań ID Logistics należy odbiór towarów oraz zarządzanie operacjami magazynowymi i transportowymi, związanymi z realizacją zamówień składanych przez sieci detaliczne i hurtowe oraz klientów sklepów e-commerce. Operator będzie także świadczyć usługi o wartości dodanej takie jak co-packing. Do zadań ID Logistics należeć też będą usługi handlingowe dopasowane do potrzeb różnych kanałów dystrybucji.

Kluczowe znaczenie dla firmy Mustang ma sprzedaż produktów za pośrednictwem sklepów internetowych. Dlatego też system zarządzania nowym magazynem zostanie bezpośrednio połączony z platformą e-commerce zintegrowaną z systemem ERP. Zastosowanie takiego rozwiązania w znaczący sposób ułatwi klientom firmy zakupy w sklepach on-line oraz zagwarantuje wysoką jakość obsługi.

– Poza prestiżem, wynikającym ze współpracy z tak znaczącym klientem, umowa ta umocni naszą pozycję w obsłudze firm z branży obuwniczej i akcesoriów odzieżowych oraz zarządzaniu projektami e-commerce. Nasze doświadczenie i wiedza, zdobyte zarówno w Hiszpanii jak i na rynkach międzynarodowych, dają nam istotną przewagę nad naszymi konkurentami. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego projektu, który, mamy nadzieję, jest początkiem długoterminowego partnerstwa – mówi Javier Echenique, dyrektor zarządzający ID Logistics w Hiszpanii.