SCF 2017: pięciu nominowanych, zwycięzca może być tylko jeden

Kulminacyjnym punktem wiosennej edycji Shopping Center Forum 2017 (5 kwietnia, Warszawa) będzie ogłoszenie wyników konkursu SCF 2017 Retailers’ Awards. Jedną z konkursowych kategorii jest Omnichannel.

Już po raz piąty podczas SCF wręczone zostaną statuetki dla najlepszych najemców centrów handlowych. W tym roku nagrody przyznane będą w 9 kategoriach, w tym również dla najlepszych managerów rynku retail w Polsce.

Kilkunastoosobowe jury SCF składające się z ekspertów rynku wytypowało pięć sieci do nagrody w kategorii Omnichannel. Jury wzięło pod uwagę przede wszystkim nowe rozwiązania technologiczne wprowadzone przez sieci handlowe, dostosowanie modelu sprzedaży do formatu omnichannel oraz dostrzeganie i wprowadzanie nowych trendów w sprzedaży. Ostatecznie o statuetkę powalczą Carrefour, Empik, Media Expert, Gino Rossi oraz x-kom.

Nominowani do nagrody SCF Retailers Awards 2017 w kategorii Omnichannel

Carrefour: Kilkadziesiąt tysięcy produktów w ofercie e-sklepu, usługa click & collect dostępna we wszystkich 86 hipermarketach, ponad pół miliona pobrań mobilnej aplikacji – a to wszystko w niecałe półtora roku od uruchomienia przez sieć Carrefour sprzedaży online.

Empik: Sklep internetowy Empik działa już od ponad 18 lat i oferuje ponad 350 tysięcy produktów. To także m.in. nowy program lojalnościowy i multimedialne salony empik future store. Obecnie ok. 30 proc. obrotów całej spółki generowane jest przez e-sprzedaż.

Gino Rossi: Strategia Grupy Gino Rossi zakłada, że do roku 2019  sprzedaż w kanale on -line wzrośnie o połowę.  W planach jest także otwarcie dedykowanego marketplace’u, wejście na rynki zagraniczne oraz współpraca z zewnętrznymi platformami e-commerce.

Media Expert: 4 miliony użytkowników miesięcznie. Mediaexpert.pl to jeden z najpopularniejszych sklepów internetowych w Polsce. W ramach modelu brick & click wszystkie produkty z wirtualnego koszyka można odebrać w jednym z ponad 400 elektromarketów sieci nawet w ciągu godziny.

x-kom: 24 salony stacjonarne i działający od 12 lat sklep internetowy – oto mnichannelowy wymiar x-kom. To jeden z największych sprzedawców sprzętu komputerowego w Polsce. x-kom ma ponad 150 tys. aktywnych fanów na oficjalnym profilu facebookowym.

Wiosenna edycja SCF 2017

Ponad 350 sieci handlowych, 150 projektów, 800 uczestników – oto wiosenna edycja Shopping Center Forum 2017. Najważniejsze tej wiosny spotkanie uczestników rynku centrów handlowych w Europie Środkowej odbędzie się 5 kwietnia na stadionie warszawskiej Legii.

W tegorocznej wiosennej edycji Forum tradycyjnie już weźmie udział około 800 osób. Największą grupę będą stanowić przedstawiciele zarządów sieci handlowych działających na polskim i europejskim rynku. Obecni będą również właściciele i zarządcy centrów handlowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl