Okaidi otworzy pierwszy salon we Wrocławiu

okaidi

Na klientów powstającej w sercu Dolnego Śląska Wroclavii już od października 2017 r. czekać będzie bogata oferta handlowa dostępna w około 200 sklepach. Wroclavia realizowana przez Unibail-Rodamco zostanie zaprezentowana podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2017 przy stoisku 1.5

W obiekcie wynajęto już ponad 80 proc. powierzchni handlowej. Kolejny najemca – wywodząca się z Francji sieć z odzieżą dla dzieci Okaidi – we Wroclavii otworzy swój pierwszy wrocławski sklep.

Oferta Centrum Wroclavia

We Wroclavii znajdzie się zarówno Okaidi, jak i Smyk, którego obecność w centrum ogłaszano kilka miesięcy temu. Oferta Okaidi obejmuje ubrania oraz akcesoria przeznaczone dla noworodków, niemowląt i starszych dzieci. W kolorowym i praktycznie urządzonym salonie zaprezentowane zostaną dwie linie produktowe: Obaibi – dla dzieci od narodzin do 3 lat oraz Okaidi – dla dzieci powyżej 3 lat, uczniów i nastolatków do 14 roku życia.

Sieć Okaidi powstała w 1996 roku we Francji, gdzie działa obecnie ponad 400 sklepów. Przeszło 700 kolejnych funkcjonuje w ponad 60 krajach, m.in.: we Włoszech, w Hiszpanii, Niemczech, Belgii, Holandii, krajach Środkowego Wschodu, Chinach, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

We Wroclavii znajdą się sklepy marek nieobecnych dotąd w mieście, takich jak Forever 21, Steve Madden, Lacoste, Loft37 i Estée Lauder. Odwiedzający ją klienci będą mogli skorzystać z oferty największych grup odzieżowych: Inditex (Zara, Zara Home, Pull & Bear, Bershka, Oysho, Massimo Dutti oraz Stadivarius, który na około 700 m² przedstawi swój najnowszy koncept zawierający dział mody męskiej) oraz LPP (Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay), a także H&M, New Look, Peek & Cloppenburg, Guess i wielu innych.

Unibail-Rodamco na Shopping Center Forum

Oprócz propozycji typowo modowych mocnym punktem centrum będzie szeroki wybór restauracji i kawiarni, zarówno tych wrocławskich, m.in. Etno Cafe, Polish Lody czy Pasibus, jak i sieciowych: jedyne w mieście Vapiano, Izumi Sushi, Salad Story oraz North Fish. Ofertę restauracyjno-rozrywkową dopełni 20-salowe kino Cinema City, z salami VIP i pierwszym we Wrocławiu IMAX.

Wroclavia to nowoczesny kompleks handlowo-biurowy zintegrowany z dworcem autobusowym Polbus. Otwarcie centrum planowane jest na październik 2017 r. Inwestorem projektu jest Unibail-Rodamco SE.

Wszystkie projekty Unibail-Rodamco zostaną zaprezentowane już podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2017 przy stoisku 1.5

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY