Harmony wzbogaci ofertę mody damskiej w Galerii Askana

Już wkrótce w Galerii Askana zagoszczą nowe, ekskluzywne marki modowe dla kobiet. Wszystko za sprawą salonu Harmony, który na powierzchni 24 mkw. zostanie otwarty 1 kwietnia.

Galerią Askana w Gorzowie Wielkopolskim zarządza CREAM, który jest partnerem merytorycznym jesiennej edycji Shopping Center Forum.

– Salon Harmony poszerzy ofertę Galerii Askana w zakresie asortymentu modowego skierowanego do kobiet. To odpowiedź na potrzeby naszych klientek, które poszukują odzieży w najnowszych trendach – informuje Anna Sip, Marketing Manager Galerii Askana.

Harmony to butik z wysoko pozycjonowanymi markami włoskimi. Klienci będą mogli wybrać spośród takich marek jak: Gil Santucci, Babylon, Roberta Biagi, Tenax, Armani Jeans,  Iceberg, Elisabetta Franchi i Mangano.

Galeria Askana

Galeria Askana ma 55 000 mkw. powierzchni całkowitej, prawie 19 000 mkw. GLA, na której znajduje się: 114 butików, 10 kawiarni, restauracji i barów oraz multiplex HELIOS z 5 salami na 1200 osób. Reserved, Mohito, Sinsay, Promod, Solar, Simple, CCC, Mediaexpert, Rossmann oraz restauracja Sphinx to tylko niektóre spośród marek obecnych w Galerii Askana.

CREAM

CREAM oferuje pełny zakres usług związanych z zarządzaniem, oddając do dyspozycji klienta ekspertów, ich potencjał i doświadczenie. Zespół 60 osób świadczy takie usługi jak asset management, property management, leasing, marketing, finanse i księgowość oraz obsługa prawna. Skupiając się na zarządzaniu operacyjnym, w ofercie organizacji występują także usługi doradztwa inwestycyjnego, doradztwa operacyjnego, działań developerskich i project management.

CREAM zarządza obecnie portfolio 26 nieruchomości handlowych, zlokalizowanych w całej Polsce. W skład projektów CREAM wchodzą nieruchomości różnego typu o łącznej powierzchni najmu prawie 200 tys. mkw.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl