Etam połączył światy online i offline. Pierwsze efekty są obiecujące

Etam-Lublin-Plaza-Klepierre

W salo­nach stacjonarnych można zrobić zakupy poprzez iPada. Jeśli klientka nie znajdzie danego asortymentu, koloru, rozmiaru czy modelu, to wybrany produkt może zamówić przez iPada do sklepu lub bez­pośrednio do domu – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Bartosz Łuczak, general manager Etam Polska.

Obecnie w Polsce działa 18 sklepów Etam zlokalizowanych w centrach handlowych na terenie całego kraju. Od 2016 roku firma prowadzi w naszym kraju także sklep internetowy. Od początku stara się, żeby oba kanały sprzedaży ściśle ze sobą współgrały.

– Sklep online działa od zeszłego roku, a pierwsze wyniki sprzedaży w tym kanale są bardzo obiecujące. E-sklep po­maga w kreowaniu wizerunku marki i jest naszą witryną, na której klientki mogą sprawdzić całą dostępną ofertę Etam. Zdecydowaną zaletą sklepu internetowe­go jest jego dostępność z każdego miejsca. Salony stacjonarne mają zróżnicowaną powierzchnię handlową, co powoduje, że nie wszędzie możemy zaprezentować pełną ofertę. Natomiast w internecie nie ma takich ograniczeń, a produkty są dystrybuowane z magazynu centralne­go. Ponadto, żeby łączyć obydwa kanały sprzedaży, wprowadzamy ciekawe rozwią­zania techniczne. Między innymi w salo­nach stacjonarnych można zrobić zakupy poprzez iPada. Jeśli klientka nie znajdzie danego asortymentu, koloru, rozmiaru czy modelu, to wybrany produkt może zamówić przez iPada do sklepu lub bez­pośrednio do domu – mówi Bartosz Łuczak.

Kurier albo click&collect

Klient, który dokona zakupów w sklepie internetowym marki Etam ma dwie opcje odebrania przesyłki. Może zamówić i opłacić kuriera, albo osobiście odebrać zakupy w jednym z 18 sklepów stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju.

– Pracujemy jeszcze nad rozwiązaniami dotyczącymi form płatności. Natomiast mogę powiedzieć, że na pewno nie będzie możliwości dokonania płatności za po­braniem. W Europie Zachodniej nie jest to popularna forma płatności i my rów­nież nie zamierzamy jej wprowadzać. Jednak istotnym udogodnieniem, które wprowadziliśmy dla klientów w e-sklepie, jest click&collect. Sukces tej usługi pole­ga na darmowej dostawie. Ponadto salony stacjonarne są zlokalizowane w dobrych centrach handlowych, a nasze klientki lu­bią zamawiać artykuły z domu, a odbierać w sklepie stacjonarnym – wyjaśnia Bartosz Łuczak.

Etam powstało w 1916 roku i od lat jest ulubioną marką bieliźnianą Francuzek. W ofercie znajdują się: bielizna dzienna i nocna, stroje kąpielowe, akcesoria, rajstopy, odzież sportowa i kosmetyki. Ponadto klientki mogą skorzystać z profesjonalnego brafittingu oraz makijażu wykonanego przez doświadczone konsultantki.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.