Rośnie sprzedaż CCC, najszybciej online

Salon CCC

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC w marcu 2017 r. wyniosły ponad 317 mln zł i były o 50,2 proc. wyższe niż rok wcześniej – poinformowała spółka w komunikacie.

Przychody za okres styczeń – marzec wyniosły ok. 721 mln zł i były wyższe rok do roku o 34,8 proc. Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych sieci za marzec 2017 wyniosły ponad 253 mln zł i były wyższe w ujęciu rocznym o 43,7 proc. Narastająco za okres styczeń – marzec wyniosły ponad 569 mln zł (wzrost o 25,2 proc. rok do roku).

Przychody w kanale internetowym za marzec 2017 wyniosły około 46 mln zł i były wyższe niż przed rokiem o 132,5 proc. Narastająco, za okres styczeń – marzec, wyniosły około 111 mln zł, co oznacza wzrost o 147,7 proc. rok do roku.

Inwestycje we własny kanał online

Przypomnijmy, że spółka CCC, właściciel sieci sklepów obuwniczych planuje na jesieni 2018 roku uruchomić własny sklep online. Obecnie sprzedaż produktów CCC w kanale internetowym jest prowadzona poprzez platformę eobuwie.pl, którą firma nabyła w 2015 roku.

Spółka CCC w maju 2015 informowała, że na początku 2016 roku powstanie długo oczekiwany sklep online tej marki. Jednak już w sierpniu 2015 roku władze spółki postanowiły zmienić strategię i zbudować sprzedaż online na bazie istniejącego sklepu eobuwie.pl. Teraz spółka wraca do prac nad własnym sklepem internetowym marki CCC.

– Obecnie budujemy sprzedaż internetową marki CCC, która wzmocni sprzedaż detaliczną. Dlatego pilnujemy uruchomienie e-sklepu na jesieni 2018 roku – zapowiedział podczas konferencji Dariusz Miłek, prezes zarządu CCC SA.

Grupa  CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.  Na koniec 2016 roku spółka CCC posiadała sieć złożoną z 862 sklepów własnych oraz 66 sklepów franczyzowych.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.