Do grona najemców powstającej w sercu Dolnego Śląska Wroclavii dołączyła amerykańska marka U.S. Polo Assn.  Będzie to pierwszy sklep tej marki we Wrocławiu. Otwarcie zaplanowano na październik 2017 roku.

Właścicielem Wroclavii jest firma Unibail-Rodamco, wystawca wiosennej edycji Shopping Center Forum. Jej projekty będzie można obejrzeć na stoisku 1.5.

Amerykańska moda we Wroclavii

U.S. Polo Assn. to ubrania w klasycznym amerykańskim stylu, promujące sportowy tryb życia. Marka odwołuje się do sportu i związanych z nim wartości: pasji, rywalizacji, a także niezależności i siły. Brand U.S. Polo Assn.  powstał w 1890 r. w Stanach Zjednoczonych. Należy do Amerykańskiego Stowarzyszenia Klubów POLO w USA i Kanadzie – organizacji non-profit, która zyski ze sprzedaży licencji przekazuje na wspieranie klubów polo. Sieć U.S. Polo Assn. obecna jest w 135 krajach i liczy ponad 800 sklepów.

Oprócz U.S. Polo Assn. we Wroclavii znajdą się sklepy innych marek nieobecnych dotąd w mieście, takich jak: Forever 21, Steve Madden, Lacoste, Loft37, Estée Lauder i Okaidi. Odwiedzający centrum klienci będą mogli również skorzystać z oferty największych grup odzieżowych: Inditex (Zara, Zara Home, Pull & Bear, Bershka, Oysho, Massimo Dutti oraz Stadivarius, który na około 700 mkw. przedstawi swój najnowszy koncept zawierający dział mody męskiej) oraz LPP (Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay), a także m.in. H&M, New Look, Peek & Cloppenburg, Guess i wielu innych.

Oferta nie tylko modowa

Oprócz propozycji typowo modowych mocnym punktem centrum będzie dostępna pod jednym dachem oferta restauracyjno-rozrywkowa. Szeroki wybór restauracji i kawiarni to m.in. wywodzące się z Wrocławia Etno Cafe, Polish Lody czy Pasibus, ale także koncepty sieciowe: jedyne w mieście Vapiano, Izumi Sushi, Salad Story oraz North Fish. We Wroclavii znajdzie się również 20-salowe kino Cinema City, z salami VIP i pierwszym we Wrocławiu IMAXem; klub fitness – City Fit, strefy zabaw dla dzieci oraz ogrody o łącznej powierzchni 4,3 tys. mkw. 

Obecnie wynajęte jest ponad 80 proc. powierzchni najmu Wroclavii. W centrum znajdzie się ok. 200 sklepów oraz ok. 30 kawiarni i restauracji.