Przybędzie ponad 10 salonów marki Briju

Salon Briju

Lokalizacje do uruchomienia salonów w 2017 roku zostały już wytypowane. Mamy już podpisane umowy na lata 2017/2018 na ponad 10 nowych lokalizacji oraz trwają końcowe uzgodnienia dotyczące kolejnych umów najmu – zapowiada Przemysław Piotrowski, prezes Briju.

W 2016 roku łączne przychody ze sprzedaży osiągnięte przez spółki z Grupy Kapitałowej Briju wyniosły 683,7 mln zł. W porównaniu do 2015 roku sprzedaż w roku ubiegłym wzrosła o 21 proc. Kwota zysku netto osiągnięta przez Briju wyniosła 22,3 mln zł. Tym samym dynamika zysku netto w 2016 roku w porównaniu do roku poprzedniego wyniosła 25 proc.

Nowe salony i oferta

Pierwszy salon jubilerski został uruchomiony we wrześniu 2013 roku. Na koniec 2016 roku istniało już 45 salonów działało w oparciu o koncepcję i wystrój dedykowany marce Briju.  W roku ubiegłym uruchomiono m.in. salony w Katowicach, Szczecinie, Głogowie, Gliwicach i drugi salon w Poznaniu. Równolegle do rozwoju sieci sklepów jest rozwijana oferta produktowa poprzez wprowadzanie nowych kolekcji biżuterii, jak również nowych asortymentów.

– W salonach została zbudowana pełna oferta jubilerska oraz wprowadzono kolekcje różnicujące ofertę salonów Briju w stosunku do konkurencji. W połowie grudnia 2016 roku zostały opublikowane zmiany w podatku od towarów i usług, które zaczęły obowiązywać od 1 stycznia 2017 roku. W ocenie Zarządu wprowadzone zmiany prawne w sposób szczególny dotknęły rynek handlu hurtowego metalami szlachetnymi i spowodowały konieczność poszukiwania dla tego segmentu nowych rozwiązań biznesowych – wyjaśnia prezes Briju.

55 salonów na koniec roku

Obecnie prowadzone działania mają przede wszystkim na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zwiększenie dostępności oferowanych wyrobów jubilerskich dla klientów detalicznych. Dalszy rozwój własnej sieci sprzedaży będzie następował w kolejnych latach.

– Lokalizacje do uruchomienia salonów w roku 2017 zostały już wytypowane, mamy już podpisane umowy na lata 2017/2018 na ponad 10 nowych lokalizacji oraz trwają końcowe uzgodnienia dotyczące kolejnych umów najmu. W pierwszych miesiącach 2017 roku zostały już uruchomione dwa nowe salony, w miesiącu kwietniu zostaną otwarte kolejne dwa salony i na koniec 2017 roku liczba salonów działających pod marką Briju przekroczy liczbę 55 lokalizacji. Oprócz zwiększania ilości salonów w 2017 roku planowane są również zmiany jakościowe w istniejącej sieci, polegające na powiększeniu powierzchni dobrze prosperujących punktów lub relokacji w ramach centrum handlowego – podkreśla Przemysław Piotrowski.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.