LPP: sprzedaż online wzrosła o 63 proc.

mohito

Zarząd LPP SA informuje, że przychody ze sprzedaży internetowej w marcu 2017 wyniosły ok. 19,3 mln zł i były wyższe o ok. 63 proc. od sprzedaży zrealizowanej w marcu 2016. Narastająco w okresie styczeń – marzec 2017 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 54,3 mln zł i była wyższa o ok. 98,2 proc. licząc rok do roku.

W rozmowie z Retailnet.pl Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP i dyrektor finansowy zapowiadał, że LPP planuje dynamiczny rozwój sprzedaży online na rynku rodzimym. Przyśpieszenie wzrostów w e-commerce będzie realizowane poprzez inwestycje w strony internetowe i mobilne wszystkich marek.

W 2017 roku sprzedaż online uruchomiona zostanie na sześciu nowych rynkach: Litwie, Łotwie, Estonii, Ukrainie, Rosji oraz Wielkiej Brytanii.

Wysokie przychody

Jak podaje spółka, skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w marcu 2017 roku przez GK LPP SA wyniosły ok. 466 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w marcu 2016 roku o około 12 proc.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – marzec 2017 roku wyniosła 1 356 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 15,5 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Szacunkowa marża brutto na sprzedaży wyniosła ok. 60 proc. i była wyższa o 8 p.p. w stosunku do marży zrealizowanej w marcu roku poprzedniego.

Powierzchnia handlowa sklepów na koniec marca 2017 roku wyniosła ok. 913 tys. mkw i była większa o ok. 7 proc. od powierzchni handlowej na koniec marca ubiegłego roku.

LPP SA, jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm odzieżowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. LPP SA zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Firma posiada sieć ponad 1,7 tys. salonów sprzedaży oraz sklepy on-line wszystkich swoich marek.

Spółka LPP SA jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.