bytom galeria bronowice
Sklep marki Bytom

Bytom S.A., właściciel sieci sklepów z elegancką odzieżą męską, podaje wartość przychodów ze sprzedaży wypracowanych w marcu 2017 roku. Spółka osiągnęła przychody o wartości 11,7 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o 28,5 proc.

Sprzedaż detaliczna wzrosła o 33,9 proc. rdr do 11,4 mln zł, w tym sprzedaż detaliczna na sieci porównywalnej wyniosła 10,1 mln zł (wzrost o 20 proc. rdr). Marża detaliczna w marcu 2017 roku wzrosła o 24,4 proc. rdr do 5,8 mln zł. Marża detaliczna wyniosła 51,5 proc., co oznacza spadek o 3,9 proc.

Narastająco, w okresie styczeń-marzec sprzedaż detaliczna i hurtowa spółki wyniosła 33,8 mln zł, co oznacza wzrost o 12,8 proc. rdr.

Sieć sprzedaży

Przypomnijmy, że według stanu na koniec 2016 roku spółka Bytom S.A. posiadała 107 sklepów pod marką Bytom o powierzchni 12,1 tys. mkw. W 2016 roku otwartych zostało 10 salonów firmowych o powierzchni ponad 1,4 tys. mkw. oraz powiększono pięć istniejących sklepów o dodatkowe 0,4 tys. mkw. (w CH Gorzów Askana, CH Outlet Luboń, CH Warszawa Targówek, CH Poznań Plaza, CH Wrocław Pasaż Grunwaldzki).

Firma Bytom rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku. Od 1995 roku spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Bytom w oparciu o wieloletnie doświadczenie połączone z nowoczesną technologią, specjalizuje się w tworzeniu i dystrybucji kolekcji formalnej i casualowej mody męskiej.