Nowa aplikacja mobilna sieci Intermarché

intermarche app

Sieć Intermarché uruchomiła nową aplikacje mobilną. Znajdują w niej m.in. aktualne gazetki wszystkich sklepów sieci Intermarché, informacje o akcjach specjalnych oraz promocjach.

Dodatkowo, aplikacja Intermarché Polska jest połączona bezpośrednio z aplikacją Atelier Intermarché, w której klienci mogą znaleźć ciekawe inspiracje kulinarne oraz porady na temat doboru win do potraw. Aplikacja jest dostępna dla systemu Android i iOS w AppStore i Google Play.

– Dostępność gazetki na urządzeniach mobilnych na pewno ucieszy naszych zabieganych klientów. Przed wyjściem do sklepu lubimy czasem przejrzeć aktualną ofertę i zaplanować zakupy. Ponadto, niedługo wprowadzimy ofertę bonów rabatowych dedykowanych wyłącznie użytkownikom aplikacji. W ten sposób zawsze będą znali produkty, na których w danym tygodniu mogą zaoszczędzić – mówi Daniel Prałat, dyrektor generalny Intermarché.

Spersonalizowany alert na smartfonie

Według raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „M-commerce. Kupuje mobilnie 2016” aż dla 80  proc. badanych, obecność marki w kanale mobilnym świadczy o jej nowoczesności i przystosowaniu do potrzeb klientów.  Eksperci rynkowi twierdzą, że znaczenie m-commerce, także w branży spożywczej, wzorem Europy Zachodniej, będzie systematycznie rosło. Według badania firmy Spicy Mobile konsumenci preferują aplikacje, które w łatwy i szybki sposób informują o rabatach niż strony internetowe popularnych sieci handlowych.

Sieć sklepów Intermarché, należąca do Grupy  Muszkieterów, wpisuje się w ten trend uruchamiając aplikację mobilną Intermarché Polska. Klienci sieci mogą dzięki niej sprawdzić aktualną gazetkę wybranego sklepu, zapoznać się z lokalnymi promocjami, najnowszymi konkursami oraz akcjami specjalnymi. Ponadto niebawem dla użytkowników aplikacji zostaną wprowadzone specjalne kupony promocyjne. Inną praktyczną funkcją jest spersonalizowany alert, który na bieżąco będzie informował klientów o nowościach w danym sklepie.

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 280 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 370 supermarketów Intermarché i Bricomarché.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.