Quiosque z 7. salonem w Krakowie

Salon sieci Quiosque

Istniejąca od 25 lat na rynku polska marka odzieżowa Quiosque nie zwalnia tempa i cały czas konsekwentnie realizuje przyjęte założenia dotyczące rozwoju sieci.

Po otwartym niedawno nowym salonie w Białymstoku przyszedł czas na kolejny punkt jednym z centrów handlowych w Krakowie. To już siódmy salon marki w tym mieście.

– Zgodnie z przyjętą strategią sklepy Quiosque powstają zarówno w mniejszych miejscowościach, jak i dużych miastach. Kraków jest bardzo przyjazny naszej marce, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie kolejnego punktu. Odpowiadając na potrzeby naszych klientek, chcemy dać im wygodny dostęp do naszych sklepów. – dodaje Aleksandra Podsiadła, Manager ds. Ekspansji Quiosque.

Lokal zajmuje powierzchnię 95 mkw  i jest to salon własny.

68 salonów własnych

Obecnie cała sieć  Quiosque liczy 138 sklepów, w tym 68 salonów własnych, 64 franczyzowe i 6 salonów outletowych. Marka prowadzi także sprzedaż internetową.

Aby zostać franczyzobiorcą Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 tys. zł na 1 mkw. netto.

Oferta marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi trendami. Marka nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. W salonach mogą one znaleźć odzież w rozmiarach od 34 do 48. Kolekcja jest komplementarna, uzupełniają ją modne dodatki.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.