HubStyle pracuje nad nowymi kanałami dotarcia do kientów

Przychody HubStyle, właściciela popularnych marek odzieżowych i dostawcy kontentu internetowego, w marcu wzrosły o 20 proc. i wyniosły 1,8 mln zł. W kluczowym segmencie odzieżowym sprzedaż wzrosła o 30 proc, a w segmencie usług dla e-commerce przychody były wyższe o 12 proc.

HubStyle prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepów typu pop-up, multi-showroomu oraz przede wszystkim sklepu internetowego.

Segment sprzedaży odzieży, do którego zalicza się Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., w marcu 2017 r. wygenerował przychody w wysokości 0,9 mln zł, co oznacza 30 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego miesiąca poprzedniego roku. W porównaniu do lutego 2017 r. były one wyższe o 6 proc. W trzech pierwszych miesiącach bieżącego roku przychody HubStyle w segmencie odzieżowym wzrosły o 54 proc. do poziomu 3,1 mln zł.

– Osiągnięte wyniki cieszą, zwłaszcza, że marzec nie jest sprzyjającym miesiącem dla naszej branży. Bardzo dobrze zaczęliśmy ten rok. Pierwszy kwartał przyniósł nam wzrosty na poziomie ponad 50 proc. w ujęciu rok do roku. Liczymy, że nadchodzące miesiące będą dla nas jeszcze bardziej udane – mówi Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle SA. – W najbliższym czasie chcemy skupić się na maksymalizacji efektywności prowadzonych działań związanych z dotarciem do naszego klienta. Będziemy pracować m.in. nad nowymi kanałami dotarcia do odbiorców, rozwiązaniami, które pozwolą nam zmniejszyć skalę zwrotów – wprowadzamy ułatwienia na stronach internetowych naszych brandów – dodaje.

Nowa strategia dotarcia do klientów

W marcu 2017 r. HubStyle zaktualizował strategię Grupy, ze względu na konieczność dostosowania celów średnio i długoterminowych do aktualnie obserwowanych uwarunkowań rynkowych. W wyniku przeprowadzonych analiz Zarząd zdecydował o kontunuowaniu działań zmierzających do dalszego, intensywnego rozwoju segmentu sprzedaży odzieży, opartego o marki własne, przede wszystkim dzięki sprzedaży online.

HubStyle będzie koncentrował się na markach Sugarfree i Cardio Bunny, które charakteryzują się dynamicznym trendem wzrostowym. Władze Spółki zapowiedziały, że brandy te będą dalej rozwijane dzięki poszerzeniu głębokości i szerokości oferty produktowej, działaniom marketingowym zwiększającym rozpoznawalność marek, wprowadzaniu dalszych funkcjonalności i ułatwień dla klientów. Strategia zakłada również rozwój skalowalnej infrastruktury e-commerce według najlepszych praktyk na rynku, w celu poprawy efektywności i kluczowych wskaźników biznesowych.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY