sebastian jedrej go sport

Spółka planuje uruchomienie sprzedaży w modelu omnichannel do końca 2017 roku – zapowiada w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Sebastian Jedrej, dyrektor generalny GO Sport Polska.

GO Sport to największa w Polsce sieć sklepów z markowym sprzętem sportowym i turystycznym, z odzieżą oraz obuwiem sportowym. W całym kraju zlokalizowanych jest 30 sklepów tej marki. GO Sport wciąż nie posiada jednak sklepu online.

– Celem głównym jest rozpoczęcie sprzedaży w kanale on-line, bowiem aktualnie GO Sport funkcjonuje bez sklepu internetowego, ale także zwiększenie udziału oraz wsparcie marek własnych. Spółka intensywnie pracuje także nad wdrożeniem modelu omnichannel. Wierzę w niego, poza tym nasi konkurenci wyprzedzili nas w kwestii sprzedaży internetowej, więc postanowiłem to zmienić. Spółka ma plan uruchomienia sprzedaży w modelu omnichannel do końca 2017 roku. Wprowadzenie sklepu internetowego jest też odpowiedzią na nowe potrzeby klienta. Chcemy zapewnić mu możliwość sprawdzenia pełnej oferty w GO Sport, dostępności produktów w wybranym przez klienta sklepie lub też zakup bezpośrednio przez internet – wyjaśnia Sebastian Jedrej.

Rozwój w modelu omnichannel

Poza uruchomieniem własnego e-sklepu, sieć ma również inne pomysły na zwiększenie sprzedaży. Jednym z nich jest udostępnienie swoich produktów na internetowym marketplace.

– W kwietniu spółka planuje uruchomienie sprzedaży na platformie Allegro.pl. Widzę potencjał w sprzedaży internetowej we współpracy z liderem na rynku e-commerce. W tym kanale planujemy sprzedaż wyłącznie produktów marek własnych – potwierdza dyrektor generalny GO Sport Polska.

W planach jest także rozwój stacjonarnej sieci sprzedaży. – Do 2020 roku sieć GO Sport będzie liczyła 50 sklepów, w centrach handlowych i retail parkach. W kolejnych latach planujemy także otwarcia sklepów o mniejszych powierzchniach – mówi Sebastian Jedrej.

Globalny gracz

Grupa GO Sport jest jednym z największych w Europie dystrybutorów artykułów sportowych. W jej skład wchodzą dwie marki sklepów sportowych: GO Sport oraz Courir. Grupa ma ponad 350 sklepów sportowych na terenie Polski, Belgii, Francji, Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

W asortymencie GO Sport są produkty takich marek jak Nike, Adidas, Columbia, Everlast, Fila, Head, Kellys, New Balance, Puma, Quicksilver, Reebok, Salomon, North Face, Vans i wiele innych. Sieć posiada także portfolio marek własnych: Athlitech, Wanabee, Scrapper, Software, a od 2017 roku także Up2glide.