Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sieci Monnari w marcu 2017 wyniosły około 17,3 mln zł i były na tym samym poziomie co w marcu 2016 roku (17,3 mln zł).

Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych w okresie styczeń – marzec 2017 roku wyniosła około 53,2 mln zł. Przychody te były wyższe o 2,7 % od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (51,8 mln zł).

Rozwój sieci w 2017 roku

Grupa Kapitałowej Monnari zapowiedziała powiększenie powierzchni handlowej w 2017 roku. Powierzchnie salonów, w zależności od sytuacji rynkowej, wzrosną od 5 do 10 proc.

Pierwsze salony, które przeszły remodeling, zostały już otwarte. Od lutego klienci sieci Monnari mogą zrobić zakupy w większych salonach zlokalizowanych w galeriach w Kaliszu oraz Łodzi. Salon w Kaliszu zlokalizowany jest na pierwszym piętrze Galerii i zajmuje powierzchnię 363 mkw. Powiększony sklep w łódzkiej galerii zlokalizowany na poziomie 0, otwarty został 18 lutego.

Salony w centrach handlowych

Stacjonarna sieć sprzedaży Monnari liczy obecnie 161 punktów sprzedaży (pow. 31,4 tys. mkw.). Salony Monnari (wraz z punktami outletowymi) zlokalizowane są w centrach handlowych i galeriach na terenie całego kraju, głównie w miastach wojewódzkich, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie. Tylko jeden salon działa przy ulicy handlowej w centrum Warszawy.