stan-niewazkosci-malta

Na początku kwietnia br. na mapie Galerii Malta w Poznaniu pojawiły się dwa nowe punkty – multibrandowe projekty Stan Nieważkości i Aviators, kierujące swoją ofertę do młodzieży i mężczyzn.

Celem pomysłodawców projektu jest promowanie i aktywna sprzedaż dobrego, polskiego designu i wzornictwa. Dwa otwarte w Galerii Malta concept store’y – Stan Nieważkości i Aviators – zlokalizowane na parterze centrum, urządzone są w nowoczesnym stylu i dzielą się na strefy poszczególnych projektantów.

Oferta nowych najemców Galerii Malta

Oprócz odzieży, akcesoriów, gadżetów, płyty winylowych, desek skateboardowych, rowerów i in. concept store’y oferują także niestandardowe doświadczenia towarzyszące zakupom: strefę chilloutu, bilard, możliwość obejrzenia galerii obrazów i in.

– Wspólnie z Galerią Malta udało się nam stworzyć dwa miejsca, dla których klasyczna definicja słowa „sklep” jest stanowczo zbyt wąska. Naszym celem było przygotowanie przestrzeni dostarczającej klientom nowego doświadczenia zakupowego w znanej im i nieco przewidywalnej przestrzeni handlowej, dlatego zdecydowanie wolimy określenie „projekt marketingowy”, które lepiej do nas pasuje – wyjaśnia Agnieszka Ochowska, Client Service Director w Sell More Agency, odpowiedzialnej za oba projekty.

Concept store Stan Nieważkości to multibrandowy sklep tematyczny z ofertą dla osób młodych. Odzież, bieliznę, akcesoria i gadżety, płyty winylowe, kolorowe skarpetki, bluzy, deski skateboardowe, rowery, odzież sportową, streetwear i wiele innych prezentują tu polskie marki i projektanci oraz lokalni przedsiębiorcy. W gronie partnerów projektu znaleźli się: Nordic, Bóg wie co, Fishskateboards, Zooksy, Muuno, Soospenders, Electra, E-piu, Bertoni, Dirty Town, Tears&Fears, Cherish, Seepoint, Alicja Getka Lab, SiS, Emaska, Rocklongluck, 2 skin, Senveniu i projectArt. Aviators concept store to z kolei przestrzeń dla mężczyzn. Można tu znaleźć elegancką i casualową odzież polskich projektantów, buty, akcesoria i męskie gadżety, akcesoria do brody, rowery a nawet motocykle. Salon współpracuje z markami Dastan, Cippo & Baxx, Bozzolo, Junak, Soospenders, Mcklein, Xicorr, Senveniu, Surge Polonia, Cigarro, Soox i Stylowy brodacz. Podobne concept store’y funkcjonują już z powodzeniem w Szczecinie i Gdyni.

160 sklepów w Galerii Malta

– Galeria handlowa to miejsce, które tylko z pozoru narzuca określoną konwencję, czego dowodem są multibrandowe concept store’y, które zadebiutowały u nas z sukcesem w weekend. Monitorujemy trendy i potrzeby konsumentów i wiemy, że miejsca z kompletnym i nietypowym asortymentem są zgodne z oczekiwaniami naszych Klientów. Mamy nadzieję, że uda nam się wzbudzić duże zainteresowanie odwiedzających nasze centrum ofertą tych dwóch salonów i zachęcić innych projektantów, by rozpoczęli z nami współpracę – mówi Ewa Spychalska, Dyrektor Galerii Malta.

Galeria Malta to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych w zachodniej Polsce, którym zarządza firma Neinver. Trzykondygnacyjny kompleks ma 54 tys. mkw. powierzchni najmu i 160 sklepów oraz punkty usługowe, wielosalowe kino Multikino, liczne kawiarnie i restauracje. Galeria mieści się przy ul. Maltańskiej 1, w bezpośrednim sąsiedztwie Jeziora Maltańskiego i rekreacyjnych terenów poznańskiej Malty.