Do najemców pierwszego obiektu handlowego na warszawskiej Białołęce dołączyły dwie kolejne firmy – Kubenz z ofertą eleganckiej odzieży męskiej oraz Ochnik, sieć sklepów z ekskluzywną odzieżą i galanterią.

Galeria Północna dostrzegła potencjał w polskim przemyśle odzieżowym i galanteryjnym. Już dziś oferta pierwszego obiektu handlowego, który powstanie na warszawskiej Białołęce, obfituje w znane rodzime marki. W ostatnim czasie do grona najemców dołączyła firma Lancerto, specjalizująca się w eleganckiej odzieży męskiej. Uzupełni ona ofertę dla panów, dostępną m. in. w salonach Vistula i Wólczanka. W poszukiwaniu wysokiej jakości galanterii skórzanej klienci będą mogli udać się do salonów Cholewiński i Wittchen. Wielbiciele aktywnego wypoczynku i akcesoriów sportowych z pewnością odwiedzą salon 4F. Na liście sklepów odzieżowych widnieją także marki polskiego koncernu LPP S.A. – Reserved, House, Mohito czy Sinsay, a oferta sklepów obuwniczych obejmuje m. in. salony firm CCC, Gino Rossi, Ryłko czy Wojas. Teraz portfolio najbardziej rozpoznawalnych polskich marek dostępnych w Galerii Północnej uzupełnią dwa nowe, prestiżowe salony firm Kubenz i Ochnik.

Polskie marki w Galerii Północnej

– Polskie marki zyskują uznanie coraz większej grupy klientów. Cechuje je przede wszystkim doskonała jakość, nietuzinkowe projekty, ale również przystępna cena. Dlatego cieszymy się, że dwie kolejne rodzime firmy otworzą w Galerii Północnej swoje salony. Kubenz uzupełni ofertę eleganckiej odzieży dla panów, OCHNIK to zaś propozycja dla osób szukających wysokiej jakości galanterii skórzanej. Do otwarcia Galerii Północnej zostało jeszcze kilka miesięcy i na pewno niedługo podzielimy się z klientami informacjami o współpracy z kolejnymi znaczącymi najemcami o polskich korzeniach – mówi Szymon Mińczuk, Head of Retail Leasing Poland, GTC.

Kubenz to rodzinna marka z wieloletnimi tradycjami, sygnująca klasyczną odzież męską. Salon w Galerii Północnej będzie charakteryzował się nowym konceptem i profesjonalnym doradztwem. Panowie znajdą w nim m. in. garnitury i koszule z nowej linii #Prime.

Szlachetne skóry, niepowtarzalne wzornictwo i perfekcyjne wykończenie, to cechy wyróżniające markę Ochnik. Polska firma z ponad 25-letnią tradycją oferuje klientom kolekcje skórzanych ubrań i kożuchów, a także oryginalną galanterię m.in. torebki, paski, rękawiczki oraz nowoczesne walizki i akcesoria podróżne.

Salon Kubenz zajmie powierzchnię 90 mkw., w transakcji najmu firmę GTC wspierała agencja Cushman&Wakefield. Firma Ochnik wynajęła lokal o powierzchni 145 mkw., w transakcji pośredniczyła firma JLL.

64 tys. mkw. powierzchni w Galerii Północnej

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji
w północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa, która zostanie oddana do użytku w stolicy od 11 lat. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum zaplanowano na III kwartał br.

Do dyspozycji gości oddanych zostanie ponad 220 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino oraz 2 300 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, TK Maxx, H&M, Martes Sport, Cinema City, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman&Wakefield oraz JLL.