Młoda, polska marka inspirująca się trendami w modzie włoskiej, Maurizio Benttoni, zapowiada ekspansję w centrach handlowych. Poszukuje lokali o powierzchni od 80 do 100 mkw.

– W roku 2017 w planach są otwarcia dwóch salonów w Szczecinie: w Centrum Galaxy oraz w Outlet Park Szczecin. W następnych latach planujemy kolejne lokalizacje i poszerzanie sieci sprzedaży. Optymalna powierzchnia salonów Maurizio Benttoni to 80-100 mkw. – mówi dla Retailnet Izabela Gacek, przedstawicielka marki.

Maurizio Benttoni w centrach handlowych

Obecnie sieć Maurizio Benttoni tworzy 5 salonów zlokalizowanych w centrach handlowych: Galeria Echo w Kielcach, Poznań Plaza, Stary Browar Poznań, Centrum Riviera Gdynia, Galeria Pomorska Bydgoszcz.

Sieć jest obecnie rozwijana głównie w centrach handlowych, ale zarząd nie wyklucza ekspansji przy ulicach handlowych.

– Lokalizacje salonów dopasowujemy do miast, w których planujemy otwarcie. Na ten moment sklepy Maurizio Benttoni znajdują się w centrach handlowych, ale szukając nowych punktów, myślimy także o salonach przy ulicach handlowych. W galeriach handlowych wybieramy aleje z modą męską – podkreśla Izabela Gacek.

mauricio

5 sklepów Maurizio Benttoni

Maurizio Benttoni to młoda, polska marka inspirowana trendami w modzie włoskiej, jest dedykowana mężczyznom, którzy cenią sobie indywidualny styl, a także zwracają uwagę na szczegóły. Ambasadorem brandu został Przemysław Sadowski, aktor filmowy i teatralny znany z ról w serialach takich jak: „Londyńczycy” czy „Niania w wielkim mieście”. Wszystkie produkty są tworzone z wyselekcjonowanych i wysokiej jakości materiałów w prestiżowych pracowniach krawieckich Europy. Krótkie i limitowane serie, najwyższa jakość tkanin oraz staranne wykończenia to cechy charakterystyczne brandu. Pierwszy sklep Maurizio Benttoni otwarto w I kw. 2016 r. w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy. Poza sklepami stacjonarnymi, marka prowadzi też sprzedaż online na stronie www.mauriziobenttoni.pl.