Napollo już od kilku lat bierze udział  w kolejnych  edycjach  Shopping Center Forum. Zawsze jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów uczestnictwa  w tym wydarzeniu branżowym – mówi w rozmowie z portalem Retailnet.pl Katarzyna Rzetecka, Dyrektor Pionu Inwestycji Komercyjnych i Członek Zarządu Napollo.

Podczas wiosennej edycji Forum Napollo skupiło się na prezentacji swoich najnowszych inwestycji – NParków, które powstają obecnie w Warszawie i Wrocławiu.

Projekty Napollo na SCF

– Nasza strategia to rozwój w obszarze  parków handlowych. Projekty, które prezentujemy cieszą się dużym zainteresowaniem najemców, którzy  szukają możliwości realizacji swoich strategii rozwoju  poza wielkimi centrami i galeriami handlowymi w największych miastach Polski. Oferta Napollo adresuje potrzeby najemców chcących otwierać swoje koncepty w obiektach convenience, w lokalizacjach osiedlowych uzupełniających duże ośrodki handlu. Nasze NParki spełniają dokładnie  tę funkcję codziennych zakupów – podkreśla Katarzyna Rzetecka.

Najnowsze projekty Napollo o powierzchni najmu od 2,6 tys. mkw. do ok. 6 tys. mkw. zrealizowane zostaną we Wrocławiu i w Warszawie. Inwestycje są na etapie komercjalizacji i, jak podkreśla Zarząd Napollo, Forum sprzyja negocjacjom umów najmu.

– Sama obecność na Forum pokazuje, że budowanie  relacji z najemcami w  atmosferze jaką proponuje SCF sprawdza się znakomicie. Frekwencja Najemców i liczne spotkania biznesowe  owocują często decyzją by dołączyć do naszych projektów, co niezmiennie cieszy i upewnia nas w jakości proponowanych projektów i kierunku rozwoju – podsumowuje Katarzyna Rzetecka.

Nowe inwestycje Napollo

Przypomnijmy, nowa inwestycja Napollo we Wrocławiu to NPark zlokalizowany przy ul. Gagarina. Obiekt zostanie otwarty już pod koniec tego roku. Obecnie trwa jego budowa. Kolejny NPark w stolicy Dolnego Śląska zrealizowany zostanie przy ul. Maślickiej /Królewieckiej, w północnej części miasta. Otwarcie nastąpi w II połowie 2018 r. Również na 2018 rok planowane jest otwarcie pierwszego NParku w Warszawie, w Dzielnicy Wesoła. Powierzchnia GLA to niecałe 3 tys. mkw., na których znajdą się market spożywczy, sklep z elektroniką, drogeria, oferta modowa, usługi  i gastronomia.