Sieć Piotr i Paweł posiada obecnie ponad 140 sklepów zlokalizowanych w całej Polsce.  W kwietniu otwarte zostały kolejne placówki sieci. Firma zapowiada następne otwarcia w 2017 roku.

Jak już informowaliśmy, na przełomie 2016 i 2017 roku sieć Piotr i Paweł zawarła cztery umowy najmu na przejęcie lokalizacji, w który wcześniej funkcjonowały delikatesy Alma. 31 marca sieć dołączyła do grona najemców Arkad Wrocławskich, gdzie zajęła lokal o powierzchni 1,5 tys. mkw. Teraz przejęła kolejne lokalizacje.

– Sklep o powierzchni ponad 1,8 tys, mkw. mieści się przy ulicy Okopowej 58/72 w Domu Mody Klif. Jest to lokalizacja, w której znajdowały się wcześniej delikatesy Alma – informuje sieć Piotr i Paweł. Lokalizację po Almie Piotr i Paweł przejął także w Centrum Handlowym Klif w Gdyni. Sklep o powierzchni ponad 1,9 tys. mkw. przy al. Zwycięstwa 256 jest kolejną placówką sieci Piotr i Paweł w Trójmieście.

Program lojalnościowy

Nowe supermarkety oferują szeroki asortyment w dobrych cenach, w tym doskonałej jakości produkty świeże oraz wysokiej jakości markę produktów Piotr i Paweł. Sklepy działają w programie lojalnościowym „Po2jamy Rabaty”. Pogram ten pozwala wybrać pomiędzy opcją natychmiastowego rabatu, która była dotychczas realizowana na kartach lojalnościowych a odkładania środków na karcie i późniejszego ich wykorzystywania. Klienci, którzy zdecydują się na drugą opcję, mogą wykorzystywać je na zakup produktów ze specjalnie przygotowanego „Katalogu produktów Po2jamy Rabaty”.

Piotr i Paweł osiągnął w roku 2016 obrót na poziomie 2.233 mld, nowy rok rozpoczął nowymi projektami: usługą samodzielnego skanowania zakupów w 8 placówkach oraz wdrożonym programem lojalnościowym „Po2jamy Rabaty” we wszystkich sklepach. Sieć Piotr i Paweł posiada obecnie ponad 140 sklepów w całej Polsce, w każdym województwie. W planach są kolejne otwarcia w 2017 roku.