scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Bialcon Group zdradza plany ekspansji

bialcon-cream

’- Bialcon rozwija się i otwiera nowe lokalizacje. Obecnie trwają negocjacje z kilkoma deweloperami. Chcemy otworzyć salony w Zabrzu, Dąbrowie Górniczej i Lublinie – mówi w rozmowie z retailnet.pl Jolanta Jasionowska Kasiak z JK Consulting, pełnomocnik Grupy Bialcon. Na tym nie koniec. W planach Grupy jest także wejście do Zgorzelca, Białegostoku i Stalowej Woli.

Bialcon Group, właściciel dwóch brandów modowych Bialcon i Rabarbar, powiększy stacjonarną sieć sprzedaży o nowe lokalizacje.

Poszukiwane nowe lokalizacje i franczyzobiorcy

– W ostatnim czasie alokowaliśmy salon Bialcon w Galerii Sfera w Bielsku-Białej, dzięki czemu klienci mogą robić zakupy w znacznie większym lokalu, bo o powierzchni 132 mkw. – mówi Jolanta Jasionowska Kasiak z JK Consulting. – W planach mamy otwarcia nowych sklepów – dodaje.

Obecnie trwają końcowe rozmowy związane z wejściem do Zabrza, Dobrowy Górniczej i Lublinach. Grupa planuje także otwarcie salonów w Zgorzelcu, Białymstoku i Stalowej Woli. Firma zainteresowana jest lokalizacjami o powierzchni 70‒80 mkw., bo – jak wyjaśnia przedstawiciel Grupy Bialcon – właśnie takie powierzchnie pozwalają osiągnąć rentowność.

– Równocześnie z rozwojem własnej sieci sprzedaży stawiamy na rozwój sieci franczyzowej, dlatego wszystkich zainteresowanych zapraszamy do współpracy – mówi Jolanta Jasionowska Kasiak z JK Consulting, pełnomocnik Grupy Bialcon.

Ponad 80 salonów

Twórcą marki Bialcon jest Barbara Chwesiuk. Marka Bialcon powstała w 1992 roku, a sieć Rabarbar w 2010 roku. Siedziba oraz główny zakład produkcyjny firmy znajdują się w Białej Podlaskiej. Obecnie w ramach całej sieci działa ponad 80 salonów.

Kolekcja Bialcon skierowana jest do kobiet ceniących sobie elegancję oraz proste, niebanalne fasony. Z kolei kolekcja Rabarbar skierowana jest do osób, dla których moda stanowi wyzwanie i jest formą zabawy. Charakterystyczne dla marki jest odwoływanie się we wzornictwie do polskiej kultury, zwłaszcza ludowej oraz elementy rękodzieła

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Codzienny newsletter
SCF News | Retailnet.pl

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

Codzienny newsletter kierowany jest do profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów oraz dostawców nowoczesnych usług i technologii dla rynku retail

* indicates required