Fielmann sklep

W przyszłości planujemy silniejszą integrację naszej aktywności w Internecie z salonami oraz stworzenie nowych, cyfrowych serwisów dla naszych klientów – wyjaśnia w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Dr Stefan Seidens, Członek Zarządu spółki Fielmann.

Poza liczącą ponad 700 salonów optycznych stacjonarną siecią sprzedaży, niemiecka marka oferuje swoje produkty również online.

– W Niemczech i Austrii Fielmann oferuje możliwość wygodnego zamówienia soczewek kontaktowych online. W przyszłym roku planujemy udostępnić ten serwis również naszym klientom w Polsce. Widzimy duży potencjał w inteligentnym połączeniu nowoczesnych narzędzi cyfrowych z kompetencjami stacjonarnymi. W przyszłości planujemy silniejszą integrację naszej aktywności w Internecie z salonami oraz stworzenie nowych, cyfrowych serwisów dla naszych klientów – podkreśla Dr Stefan Seidens.

Optyk w modelu omnichannel

Pierwszy sklep tej marki w Polsce powstał w 1999 roku w Poznaniu. Obecnie niemiecka marka posiada łącznie 20 salonów: w Bydgoszczy, Bytomiu, Chorzowie, Częstochowie, Gdańsku, Gdyni, Gliwicach, Katowicach, Koszalinie, Krakowie, Legnicy, Łodzi, Płocku, Poznaniu, Radomiu, Szczecinie i Wrocławiu. Jak zapowiadają władze spółki, to nie koniec ekspansji w naszym kraju.

– Fielmann cieszy się  wśród klientów w Polsce niezmienną popularnością, dlatego optymistycznie planujemy nasze dalsze działania. Starannie przygotowujemy dalszą ekspansję, rozbudowujemy istniejącą sieć salonów, powiększamy powierzchnie sprzedaży , przenosimy się do lepszych lokalizacji oraz otwieramy nowe salony. W przyszłości planujemy w Polsce 40 salonów – tłumaczy Dr Stefan Seidens.

Akcje firmy Fielmann są notowane w niemieckim indeksie MDAX oraz w regionalnym, północnoniemieckim indeksie HASPAX. Firma jest uznawana za lidera branży w Niemczech i jedną z największych sieć salonów optycznych w Europie.