Serenada: poziom komercjalizacji przekroczył 90 proc.

Wizualizacja Centrum Handlowego Serenada w Krakowie

Do światowych marek w krakowskim Centrum Handlowym Serenada dołączyli także lokalni przedsiębiorcy. To już ostatnia faza podpisywania umów najmu. Serenada zostanie zaprezentowana podczas Shopping Center Forum 2017 CEE Edition na stoisku 3.3

Obecnie proces komercjalizacji centrum przekroczył 90 proc. Otwarcie obiektu już w październiku 2017 roku.

Ofertę CH Serenada uzupełniły dobrze znane krakowskim smakoszom firmy: lodziarnia Good Lood i Przystanek Pierogarnia. W strefie modowej będą sklepy m.in. Maravilla, Whisper oraz Torebkowy Szał, znany dotąd ze sprzedaży internetowej, a także salon optyczny Lucky Look.

Lokalny small biznes w krakowskiej Serenadzie

Mali, lokalni najemcy z oczekiwaniami powierzchniowymi rzadko przekraczającymi 100 mkw. wyrastają w centrach handlowych na liczących się partnerów. Mayland Real Estate, od lat uwzględnia je w swojej strategii. Właśnie z myślą o nich spółka organizowała w Krakowie warsztaty i indywidualne spotkania z ekspertami. Mayland zdobywał doświadczenie w realizacji takich przedsięwzięć m.in. w słupskim Jantarze i gdyńskiej Rivierze.

— Współpracą jest zainteresowany zarówno small biznes jak i inwestor. Centrum handlowe to przecież miejsce nie tylko dla wielkopowierzchniowych sklepów światowych marek i znanych firm sieciowych, ale także dla znanych na lokalnym rynku przedsiębiorców — mówi Grzegorz Latała dyrektor ds. komercjalizacji, członek zarządu Mayland Real Estate.

— Dla Serenady pozyskanie partnerów, którzy dobrze rozumieją potrzeby lokalnego klienta to sposób na uatrakcyjnienie oferty handlowej. Korzyścią dla lokalnych najemców jest profesjonalizacja ich strategii biznesowej. Mogą skupić się na podstawowej działalności. Natomiast generowanie satysfakcjonującej liczby klientów, reklama i promocja oraz usługi związane z eksploatacją lokalu, są po naszej stronie dodaje Latała.

Oferta handlowa krakowskiej Serenady

Na trzech poziomach CH Serenada klienci będą mogli skorzystać z bogatej oferty. Wśród ponad 160 najemców są m.in. Grupy LPP i Inditex oraz Van Graaf, H&M i Pierre Cardin. Będą także salony obuwnicze CCC i Deichmann, dziecięcy Smyk, sportowy 4F, a także Sephora, Rossmann, Super-Pharm i Hebe. W strefie gastronomicznej nie zabraknie restauracji – m.in. Companeros, Grand Kebab, Staropolskie Jadło i Olimp – oraz kawiarni: Starbucks i Costa Coffee. Operatorem spożywczym będą delikatesy Piotr i Paweł.

Finalizująca właśnie komercjalizację galeria o powierzchni 42 tys. mkw. powstaje na granicy dużych osiedli mieszkaniowych w północnej części miasta, na pograniczu Mistrzejowic i Prądnika Czerwonego. Obiekt będzie zlokalizowany w bezpośrednim sąsiedztwie Centrum Handlowego Krokus z hipermarketem Auchan o powierzchni 18 tys. mkw., marketu budowlanego OBI z powierzchnią 12 tys. mkw. oraz kompleksu rozrywkowego w postaci największego w Krakowie 12-salowego Multikina i największego w Polsce krytego aquaparku. Strefa oddziaływania tej lokalizacji przekracza milion klientów.

Mayland Real Estate jest wiodącym deweloperem dużych obiektów handlowych w Polsce. Firma działa na polskim rynku od 1995 r. jako spółka Grupy Casino. Spółka oddała do użytku Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie Górniczej, Jantar w Słupsku oraz Rivierę w Gdyni.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.