Zmienili się dyrektorzy w dwóch kluczowych obiektach Maylandu. Dyrektorem powstającej w Krakowie Serenady został Marek Ciszewski dotychczas kierujący gdyńską Rivierą. W nadmorskim centrum handlowym zastąpił go Tomasz Hofman zarządzający dotąd warszawskimi Złotymi Tarasami.

— Zmiany na najważniejszych stanowiskach związanych z zarządzaniem dużymi projektami  handlowymi to naturalny proces. Na tak wysokim szczeblu menedżerskim niezbędne są unikalne predyspozycje i ogromne doświadczenie, które spotkają się z naszymi oczekiwaniami. W tym przypadku nasz klucz był prosty: sukces w poprzednim miejscu pracy — mówi Maciej Kiełbicki  dyrektor generalny  Mayland Real Estate.

Marek Ciszewski dyrektorem Serenady

Najważniejsze zadanie związane z nowym stanowiskiem Marka Ciszewskiego to przede wszystkim otwarcie Serenady. Nowy dyrektor krakowskiego centrum jest znany na rynku od lat. Z branżą związany jest od 1998 roku. Zajmował się zarówno wynajmem lokali handlowych i podpisywaniem umów z krajowymi oraz zagranicznymi firmami handlowymi jak i zarządzaniem nowoczesnymi galeriami. Z zespołem Steen&Strom tworzył pierwsze centra handlowe w Polsce (Targówek, Reduta, Plejada Bytom, Plejada Sosnowiec). Jako regionalny dyrektor wynajmu, a później członek zarządu i dyrektor ds. marketingu i wynajmu spółki zarządczej uczestniczył w projekcie Silesia City Center. W 2013 r. objął funkcję dyrektora Centrum Handlowego Riviera w Gdyni. Zaufanie, jakim Mayland obdarzył go powierzając mu Rivierę, zaowocowało sukcesem placówki i uznaniem w krajowej rywalizacji. W 2016 roku na gali CEE Retail Awards otrzymał nagrodę dla Dyrektora Roku 2016. Wdrożona przez jego zespół strategia komunikacji Riviery została w ubiegłym roku nominowana także, jako pierwsza w historii strategia polskiego centrum handlowego, do najważniejszej nagrody branży marketingowej – Effie Awards 2016 w kategorii retail.

Tomasz Hofman dyrektorem Riviery

Tomasz Hofman, który został dyrektorem gdyńskiej Riviery jest doświadczonym menadżerem centrów handlowych, posiadającym wiedzę z zakresu handlu i operacji logistycznych. Nowe stanowisko w Rivierze to dla niego kolejne wyzwanie. Zanim rozpoczął karierę w zarządzaniu centrami handlowymi, odpowiadał za przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowych w firmach z branży FMCG.

Od 10 lat pracuje dla swoich klientów nad zwiększaniem wartości ich centrów handlowych. W 2010 roku, jako zarządca Centrum Handlowego Piast (obecnie Atrium Molo) w Szczecinie, miał duży wkład w przebudowę i proces rebrandingu obiektu przy jednoczesnym zapewnieniu ciągłego funkcjonowania centrum. Był zaangażowany w każdy  etap  przebudowy, począwszy od zarządzania kosztami procesu, poprzez kontrolę czasową projektu, koordynację najemców i sfinalizowanie procesu rebrandingu.

W 2012 roku został dyrektorem Złotych Tarasów w Warszawie.  Zakres jego obowiązków obejmował nie tylko bieżące  zarządzanie obiektem, ale również optymalizację kosztową i jakościową oferowanych usług, koordynację administracji, działania marketingowe oraz techniczno-operacyjne, przyczyniające się do zwiększenia jakości oferowanych usług. W 2016 roku został wyróżniony tytułem Property Managera Roku w konkursie AM&FM&PM Awards.