Systematycznie rośnie zainteresowanie klientów zakupami online. W marcu br. liczba odwiedzin sklepu internetowego Top Secret wzrosła o 11%, a wypracowana marża była wyższa o 20%.

Jednocześnie średnia cena zrealizowanych zakupów była wyższa o 32%. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w marcu 2017 wyniosły 2 mln zł. W ujęciu narastającym od początku roku sprzedaż sklepów internetowych wyniosła 8 mln zł.

Nowy kanał sprzedaży

Przypomnijmy, marka Top Secret z początkiem marca br. uruchomiła kolejny kanał sprzedaży outletowej. Tym razem na platformie internetowej Allegro. W ofercie jest głównie towar outletowy odzieży damskiej Top Secret i Troll, a w niedługim czasie będzie dostępna również odzież męska.

Aukcje mają charakter wielowariantowy, a klient może szybko odszukać interesujący go rozmiar czy inny kolor danego modelu. Oferta Top Secret znajduje się w Strefie Marek Allegro w zakładce Moda (odzież damska) pod adresem https://allegro.pl/strefamarek/moda. Można tam znaleźć logo marki obok takich jak Solar, Simple, Patrocki&Brzozowski, Pepe Jeans, Only. Na Allegro sklepy prowadzi już ponad 500 marek w 8 kategoriach.

Właściciel sieci odzieżowych

Grupa Redan jest właścicielem marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TXM textilmarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Koreii Bangladeszu. Sprzedaż prowadzona jest w sieci ponad 700 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się mono i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll i Drywash oraz dyskontowe sklepy TXM textilmarket.

Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje Spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka aktywnie wspiera Fundację „Happy Kids”.