Wkrótce na bydgoskiej mapie handlowej pojawi się nowy projekt handlowy – pierwsze centrum wyprzedażowe – Metropolitan Outlet.

Metropolitan Outlet zostanie zaprezentowany podczas Shopping Center Forum 2017 CEE Edition na stoisku spółki Carrefour – 3.65

Metropolitan – pierwszy outlet w Bydgoszczy

Z końcem kwietnia inwestor projektu Metropolitan Outlet w Bydgoszczy – spółka Carrefour – wyłoni generalnego wykonawcę nowej inwestycji. Metropolitan Outlet będzie pierwszym kompleksem w województwie kujawsko – pomorskim łączącym formułę centrum outletowego z hipermarketem Carrefour. Obiekt powstanie na skutek rozbudowy funkcjonującego centrum handlowego należącego do spółki.

Po zakończeniu inwestycji powstanie przestrzeń handlowa o powierzchni 17 tys. mkw. Klienci będą mieli do dyspozycji ponad 60 marek outletowych – modowych, sportowych czy obuwniczych – a także liczne punkty gastronomiczne, usługowe oraz plac zabaw dla dzieci. Niewątpliwym atutem Metropolitan Outlet będzie funkcjonujący w nowej odsłonie hipermarket Carrefour o powierzchni 5 tys. mkw. Ofertę centrum uzupełni również stacja paliw.

Obecnie trwa przetarg na generalnego wykonawcę projektu, do którego zaproszonych zostało 8 firm budowlanych. Wyłonienie wykonawcy projektu zaplanowane jest na koniec kwietnia 2017 roku, zaś zakończenie wszystkich prac budowlanych i otwarcie obiektu zaplanowano na wiosnę 2018 roku.

10 obiektów handlowych w Bydgoszczy

Przypomnijmy, na bydgoskim rynku działa 10 centrów handlowych w różnych formatach o łącznej powierzchni ponad 272 tys. mkw.

— Popyt na powierzchnie w centrach handlowych w Bydgoszczy utrzymuje się na przeciętnym poziomie. Średni współczynnik pustostanów w mieście na koniec 2016 roku wyniósł 6,7 proc., o 0,9 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2015 r. – mówi Katarzyna Michnikowska, dyrektor w Dziale Doradztwa i Badań Rynku Colliers International.