Carrefour: ruszył nowy supermarket w segmencie premium

Carrefour

Carrefour Polska kontynuuje rozwój sieci supermarketów w segmencie premium, otwierając pierwszy sklep w tym formacie w Olsztynie. Wszystkie projekty spółki Carrefour zostaną zaprezentowane podczas Shopping Center Forum 2017 CEE Edition na stoisku 3.65

Nowy supermarket Carrefour został otwarty 26 kwietnia b.r. w jednej z olsztyńskich galerii.

Oferta Carrefour wyróżnia się przede wszystkim wysoką jakością, designerskim wystrojem wnętrza oraz nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie oferty handlowej, marketingu i digitalizacji. W supermarkecie, na powierzchni około 1,6 tys. mkw., klienci znajdą ponad 12 tysięcy różnych produktów, w tym przede wszystkim szeroki wybór produktów świeżych. Specjalnie wyeksponowana została także strefa „Targ Świeżości” z produktami bio.

Aplikacja mobilna Mój Carrefour w Olsztynie

W nowym supermarkecie klienci korzystający ze smartfonów będą mogli skorzystać z aplikacji mobilnej Mój Carrefour, która oferuje m.in. dostęp do programu lojalnościowego z kuponami rabatowymi. Bezpłatną wersję aplikacji można pobrać na urządzenie mobilne z systemem Android lub iOS, a następnie zapisać się do programu lojalnościowego w aplikacji lub przenieść do niej swoją plastikową kartę lojalnościową (kartę Rodzinka, kartę Seniora lub kartę Pracowniczą), zyskując dostęp do dodatkowych kuponów rabatowych. Użytkownicy mogą przeglądać oferty zniżek na urządzeniach mobilnych, zapoznać się ze zdjęciem produktu, opisem oferty (wraz z informacją o zmniejszeniu wartości zakupów, warunkiem przyznania rabatu oraz datą ważności), a także samodzielnie aktywować wybrane kupony. Aktywowany kupon jest automatycznie przypisany do karty. Ponadto, klienci mogą zbierać punkty za zakupy w supermarkecie Carrefour. Po uzbieraniu 600 punktów klient otrzyma tzw. E-Kupon Nagrodę o wartości 10 zł do wykorzystania podczas następnych zakupów w supermarkecie. Wyeliminuje to ryzyko zgubienia kuponu – zostanie on automatycznie przypisany do Karty klienta w aplikacji.

Ponad 800 sklepów Carrefour w Polsce

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.