Ruszył pierwszy salon Giacomo Conti w Przemyślu

Nowy koncept Giacomo Conti

Po Złotych Tarasach w Warszawie przyszła kolej na galerię handlową w Przemyślu. Sieć sklepów z modą męską kontynuuje ekspansję

Nowy salon został otwarty z końcem kwietnia. Lokal ma powierzchnię 105 mkw. i znajduje się na parterze galerii.

– A już niebawem kolejne otwarcie, tym razem będzie to salon o powierzchni ponad 200 mkw. Jest to kontynuacja strategii ekspansji na Polskim rynku, która zakłada dynamiczny rozwój marki – informuje redakcję Retailnet Edyta Strużak z firmy Giacomo Conti.

Aktualnie działa ponad 70 sklepów Giacomo Conti. Spółka stawia na ekspansje głównie w centrach i galeriach handlowych. Poszukuje salonów o powierzchni ok. 150 – 200 mkw. w prestiżowych i centrach handlowych na terenie całego kraju.

Ponad 70 salonów w sieci Giacomo Conti

Giacomo Conti jest marką, której filozofia odzwierciedla włoski design i tradycja polskiego krawiectwa dbającego o każdy szczegół. Oferta firmy jest skierowana do mężczyzn, którzy oczekują modnych krojów marynarek i garniturów. Klienci znajdą tam również obuwie wizytowe oraz dodatki do swoich stylizacji.

W salonie w Złotych Tarasach będą dostępne również nowe limitowane kolekcje: Jaguar oraz Safari, inspirowane światowymi trendami znanych projektantów jak Valentino, Dolce & Gabbana, Gucci czy Balmain.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY