mohito lpp1

Zarząd spółki LPP poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w kwietniu 2017 roku wyniosły ok. 524 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w kwietniu 2016 roku o około 11 proc.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – kwiecień 2017 roku wyniosła 1886 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 15 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku. Szacunkowa marża brutto na sprzedaży wyniosła ok. 59 proc. i była wyższa o 8 p.p. w stosunku do marży zrealizowanej w kwietniu roku poprzedniego.

Powierzchnia handlowa sklepów na koniec kwietnia 2017 roku wyniosła ok. 917 tys. mkw i była większa o ok. 7 proc. od powierzchni handlowej na koniec kwietnia ubiegłego roku.

Duży wzrost w e-commerce

Przychody ze sprzedaży internetowej w kwietniu 2017 wyniosły ok. 22,2 mln zł i były wyższe o ok. 76 proc. od sprzedaży zrealizowanej w kwietniu 2016.

Narastająco w okresie styczeń – kwiecień 2017 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 77,1 mln zł i była wyższa o ok. 93 proc. licząc rok do roku.

W rozmowie z Retailnet.pl Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP i dyrektor finansowy zapowiadał, że LPP planuje dynamiczny rozwój sprzedaży online na rynku rodzimym. Przyśpieszenie wzrostów w e-commerce będzie realizowane poprzez inwestycje w strony internetowe i mobilne wszystkich marek. W 2017 roku sprzedaż online uruchomiona zostanie na sześciu nowych rynkach: Litwie, Łotwie, Estonii, Ukrainie, Rosji oraz Wielkiej Brytanii.

LPP SA, jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm odzieżowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. LPP SA zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Firma posiada sieć ponad 1,7 tys. salonów sprzedaży oraz sklepy on-line wszystkich swoich marek.

Spółka LPP SA jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.