Carrefour
Sklep Carrefour

Francuska sieć otworzy dwa nowe sklepy zlokalizowane w galeriach handlowych w Piotrkowie Trybunalskim i Krakowie. Wszystkie projekty spółki Carrefour zostaną zaprezentowane podczas Shopping Center Forum 2017 CEE Edition na stoisku 3.65.

W pierwszym przypadku chodzi o lokalizację po zamkniętym wraz z końcem kwietnia sklepie sieci Tesco. Sklep francuskiej sieci zajmie w piotrkowskiej galerii powierzchnię blisko 3500 mkw. i zaoferuje klientom możliwość dokonania zakupów w hipermarkecie w najnowocześniejszej aranżacji. Otwarcie sklepu zaplanowano na III kw. 2017 roku.

W przypadku lokalizacji w Krakowie, Carrefour przejął powierzchnię po sklepie Alma. Francuski operator uruchomi tam sklep w formacie premium.

Rozwój wszystkich segmentów sprzedaży

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Od 2015 roku spółka konsekwentnie inwestuje także w rozwój sklepu internetowego oraz mobilnej aplikacji Mój Carrefour, których powstanie stanowiło poniekąd wstęp do trwającej obecnie integracji kanałów sprzedaży.

– Gdy tworzyliśmy internetowy sklep eCarrefour, naszym celem było uzupełnienie oferty stacjonarnych sklepów o produkty niedostępne na tradycyjnych półkach. Obecnie nasi klienci mogą zamówić produkty online, ale odebrać je w jednym z 86 punktów click&collect na terenie całego kraju. Z tej możliwości korzysta około 8-9 procent naszych klientów – mówi Katarzyna Orlińska, dyrektor ds. digitalizacji w Carrefour Polska.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.