Oferta bieliźniana Złotych Tarasów wzbogaci się o nową włoską markę Tezenis, która 6 maja otworzy swój salon w centrum Warszawy. Salon zlokalizowany będzie na poziomie 0 Złotych Tarasów.

Włoska marka Tezenis kieruje swoją ofertę głównie do klientów z pokolenia Millenium – sama o sobie mówi, iż jest urodzonym trendsetterem z młodą duszą i entuzjastycznym podejściem do świata online oraz social media. W jej asortymencie znajdą coś dla siebie zarówno kobiety, dzieci, jak i mężczyźni.

W Tezenis klienci znajdą zarówno wyrafinowaną ofertę koronkowej bielizny, jak i wygodne i bawełniane projekty, komfortowe spodnie oraz ubrania idealne na co dzień, np. spódnice, sweterki czy modne bluzki z odkrytymi ramionami. W sezonie letnim kolekcja Tezenis wzbogaca się o stroje kąpielowe, wśród których w tym sezonie królują zmysłowe modele z paskami na dekolcie, fantazyjnym wiązaniem i splotami czy w wersji bandeau bez ramiączek. Można wybierać spośród bardzo różnorodnych modeli bikini, a także kostiumów jednoczęściowych.

Promocja na start

Ambasadorką marki Tezenis jest piosenkarka Rita Ora, która w sezonie promowała kultowy biustonosz Miami, a w kolekcji letniej zostanie gwiazdą nowej kampanii poświęconej właśnie strojom kąpielowym.

Z początkiem maja także klienci Złotych Tarasów będą mogli poznać ofertę Tezenis. Z tej okazji marka przygotowała wyjątkową promocję, w ramach której zainteresowani będą mogli zakupić wszystkie biustonosze za 25,90 zł.

Ponad 200 marek w ofercie

Złote Tarasy to wielofunkcyjny kompleks, który powstał w samym sercu Warszawy. Obiekt mieści się między ulicami: Złotą i Emilii Plater oraz Dworcem Centralnym i Al. Jana Pawła II. Jego symbolem jest pofalowany szklany dach o powierzchni 1 hektara. Nazwa Złote Tarasy nawiązuje do ulicy Złotej i do architektury budynku. Kaskadowo rozmieszczone tarasy obejmują dwa place miejskie – wewnętrzny z fontanną oraz zewnętrzny, otoczony restauracjami. Na pięciu poziomach centrum klienci znajdą ponad 200 marek handlowych, kilkadziesiąt restauracji i kawiarni, kluby muzyczne, kino oraz szereg punktów usługowych.

W centrum działa czteropoziomowy podziemny parking na 1200 samochodów. Projekt i funkcjonalność obiektu została już wielokrotnie nagrodzona. Złote Tarasy są zdobywcą tytułu najlepszego projektu komercyjnego na świecie (MIPIM Architectural Review Future Project Awards).