51,2 mln zł obrotów Grupy Redan w kwietniu

Obroty Grupy Redan w kwietniu br. wyniosły 51,2 mln zł, czyli o 1 proc. więcej niż poprzedniego roku. W ramach obu segmentów, modowego i dyskontowego, sprzedaż była na porównywalnym poziomie do ubiegłorocznego.

– Kwiecień, pomimo istotnego spadku temperatury w drugiej połowie miesiąca, był dla segmentu modowego przyzwoitym okresem pod względem sprzedaży. Choć zanotowaliśmy spadki obrotów w ramach marki Troll, co było konsekwencją istotnego zmniejszenia sieci sklepów tradycyjnych i przeniesienia dystrybucji tego brandu głównie do internetu, to skutecznie odrobiliśmy to w innych kanałach sprzedaży – mówi Bogusz Kruszyński, prezes zarządu Redan SA.

51,2 mln zł obrotów Grupy Redan

Grupa Redan w kwietniu 2017 r. osiągnęła 51,2 mln zł przychodów, czyli o 1 proc. więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco przez pierwsze cztery miesiące tego roku obroty wyniosły łącznie 172,2 mln zł i były niższe o 1 proc. w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci handlowej Grupy na koniec kwietnia br. wyniosła 144,6 tys. mkw., co oznacza wzrost o 18 proc. w odniesieniu do kwietnia 2016 r.

Sieć dyskontowa TXM w kwietniu br. uzyskała 30,3 mln zł obrotów, czyli tyle samo co w kwietniu poprzedniego roku. Z tego przychody zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl spadły o 22 proc. r./r. do 0,6 mln zł. Narastająco od stycznia do kwietnia br. przychody TXM wyniosły 101,8 mln zł i były wyższe o 1 proc. niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Z tego kanał e-commerce zapewnił 2,5 mln zł obrotów (wzrost o 4 proc. r./r.). Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec kwietnia 2017 r. liczyła 412 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,6 tys. mkw. i była o 30 proc. większa niż na koniec kwietnia 2016 r.

Sprzedaż online Grupy Redan

W segmencie modowym sprzedaż towarów w kwietniu br. sięgnęła 20,9 mln zł i była wyższa o 3 proc. niż rok wcześniej. Z tego sklepy online www.topsecret.pl oraz www.topsecret.ua wypracowały obroty na poziomie 2,7 mln zł, co oznacza 17 proc. wzrost. W ujęciu narastającym obroty segmentu modowego od początku roku wyniosły 70,4 mln zł i były o 3 proc. niższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. W tym sklepy internetowe zanotowały 4 proc. spadek do 10,3 mln zł. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec kwietnia 2017 r. miały łączną powierzchnię 38,9 tys. mkw., czyli na poziomie o 7 proc. niższym niż w tym samym momencie 2016 r.

Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TXM. Sprzedaż prowadzona jest w sieci blisko 800 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się mono i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll i Drywash oraz dyskontowe sklepy TXM.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.