TXM w kwietniu powtórzyło obroty sprzed roku

Salon TXM

Odzieżowa sieć dyskontowa TXM osiągnęła w kwietniu br. 30,3 mln zł obrotów, czyli tyle samo co w tym samym okresie poprzedniego roku.

– Kwiecień był już lepszy sprzedażowo niż marzec, ale w dalszym ciągu istotny wpływ na osiągnięty poziom sprzedaży w kwietniu miały konsekwencje, wynikające z problemów z wdrożeniem nowego systemu ERP – mówi Lech Przemieniecki, prezes zarządu TXM S.A.

Szacunkowa wartość sprzedaży zrealizowana przez TXM w kwietniu br. wyniosła 30,3 mln zł, co oznacza analogiczną sprzedaż w porównaniu do kwietnia poprzedniego roku. Z tego przychody sklepu internetowego www.txm.pl wyniosły 0,6 mln zł i były o 22 proc. niższe w ujęciu r./r.

412 sklepów w sieci TXM

W ujęciu narastającym sprzedaż odzieżowej sieci dyskontowej od początku roku wyniosła 101,8 mln zł i była o 1 proc. wyższa od sprzedaży osiągniętej w tym samym okresie w roku poprzednim. W tym sprzedaż sklepu online wyniosła 2,5 mln zł i była 4 proc. wyższa w ujęciu r./r.

Sieć TXM na koniec kwietnia br. składała się z 412 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,6 tys. mkw. , która była o 30 proc. wyższa niż na koniec kwietnia 2016 r.

TXM S.A. jest właścicielem ponad 400 sklepów dyskontowych TXM zlokalizowanych na terenie całego kraju oraz za granicą, w tym w Rumunii, Czachach i na Słowacji. Prowadzi także sprzedaż internetową przez e-sklep www.txm.pl. Sklepy TXM oferują swoim klientom szeroką gamę odzieży oraz innych artykułów tekstylnych i gospodarstwa domowego w dobrej jakości i w konkurencyjnych cenach. Firma TXM S.A. (dawniej Adesso S.A.) została zarejestrowana w Krakowie w 1989 r. Od samego początku swojego istnienia działa w branży tekstylno-dziecięcej. TXM S.A. od grudnia 2016 r. jest spółką publiczną, której akcje są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.