KappAhl wybiera Galerię Północną

KappAhl

Do największych najemców pierwszego wielkopowierzchniowego centrum handlowego na Białołęce dołączyła szwedzka sieć KappAhl. Obok salonu z odzieżą damską, męską i dziecięcą, KappAhl otworzy w Galerii Północnej także pierwszy
w Polsce, samodzielny sklep z kolekcją ubrań oraz akcesoriów dla dzieci i niemowląt – Newbie.

– Przez wzgląd na swoją lokalizację Galeria Północna będzie obiektem przyjaznym zarówno młodym, aktywnym klientom, jak i rodzinom z dziećmi. Zależy nam na globalnym podejściu do klienta, duży nacisk stawiamy na dywersyfikację marek, aby każdy członek rodziny mógł u nas znaleźć coś ciekawego – zarówno podczas zakupów, posiłku w strefie food court, jak i w ramach przestrzeni do relaksu – mówi Justyna Markiewicz, Reatil Leasing Director, GTC.

– Jest nam niezmiernie miło, że sieć KappAhl zlokalizuje swój salon właśnie w Galerii Północnej, a do tego chce z nami rozwijać także nowy koncept butiku dla dzieci. Świadczy to o zaufaniu i podobnym spojrzeniu na kwestię biznesu. Jestem pewien, że szwedzka sieć doskonale uzupełni ofertę Galerii Północnej, a odzież i dodatki oferowane pod markami KappAhl i Newbie spotkają się z ogromnym zainteresowaniem klientów – dodaje.

Pierwszy w Polsce KappAhl z konceptem Newbie

Szwedzka sieć KappAhl jest obecna w Polsce od 1999 roku i w tym czasie stała się synonimem modnej, klasycznej odzieży dla całej rodziny. Obok kolekcji w standardowych rozmiarach, firma zasłynęła także efektownymi ubraniami dla pań plus size oraz wysokiej jakości odzieżą dla dzieci i niemowląt. W ostatnim czasie sieć przeszła restrukturyzację i z wielką rozwagą dokonuje wyboru lokalizacji dla swoich nowych salonów. W Galerii Północnej powstanie jeden z największych sklepów KappAhl w Warszawie,  salon o powierzchni ponad 910 mkw.

Obok kolekcji dla dorosłych i młodzieży, w salonie KappAhl znajdzie siętakze oferta dla niemowląt i dzieci, sprzedawana pod marką Newbie. W związku z popularnością marki Newbie wśród rodziców, sieć KappAhl podjęła decyzję o stworzeniu osobnych butików z odzieżą dla najmłodszych. Pierwszy w Polsce samodzielny sklep Newbie o powierzchni 71,3 mkw. powstanie właśnie w Galerii Północnej.

– Współpraca z Galerią Północną to pierwsza tak znacząca inwestycja w Polsce na przestrzeni ostatnich kilku lat. Marka KappAhl ma już ugruntowaną pozycję na rynku, klienci cenią zarówno jakość i krój naszych ubrań, jak i prężnie działający program lojalnościowy, umożliwiający zakupy po okazyjnych cenach. Teraz wchodzimy do Polski z nowym konceptem skierowanym do rodziców. Ubranka i akcesoria Newbie były do tej pory dostępne we wszystkich sklepach KappAhl i w sklepie internetowym. Spotkały się z bardzo dobrymi opiniami rodziców, dlatego w Galerii Północnej powstanie pierwszy w Polsce butik pod marką Newbie. Wierzymy, że tak nowoczesne, otwarte na rodziny centrum handlowe będzie idealną lokalizacją dla nowego przedsięwzięcia – mówi Agnieszka Skrybant-Jaworska, Country Manager firmy KappAhl.

W transakcji najmu firmie GTC, inwestorowi Galerii Północnej, doradzali eksperci Cushman
& Wakefield.

220 sklepów w Galerii Północnej

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji
w północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa, która zostanie oddana do użytku w stolicy od 11 lat. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum zaplanowano na III kwartał br. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi.

Do dyspozycji gości oddanych zostanie ponad 220 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino oraz 2 300 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamley’s, marki grupy LPP, TK Maxx, H&M, Martes Sport, Cinema City, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman&Wakefield oraz JLL.

Inwestorem projektu jest GTC – wystawca Shopping Center Forum 2017 CEE Edition.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY