Nowa modowa marka na polskim rynku

Znana na całym świecie marka Elisabetta Franchi zadebiutowała w Polsce otwierając swój pierwszy salon w Warszawie.

13 maja marka Elisabetta Franchi dołączyła do grona najemców jednego z warszawskich centrów handlowych. Ekskluzywny butik zajmuje powierzchnię ponad 100 mkw.

Ekspansją zagranicą

Elisabetta Franchi to znana na całym świecie marka, której projekty zachwycają oryginalnością i dokładnością wykonania. W 2016 roku sieć rozpoczęła ekspansję między innymi w Rosji otwierając pierwszy sklep w Moskwie, którego 140-metrowe wnętrze charakteryzuje wyrafinowana elegancja przełamana ciepłymi dodatkami. W lutym tego samego roku marka uruchomiła tam sprzedaż online.

Najnowsza kolekcja Elisabetta Franchi inspirowana jest pracami Helmuta Newtona, fotografa mody, który zasłynął z odważnych, kobiecych aktów. W ofercie są kreacje w hollywoodzkim stylu z głębokimi wcięciami i dekoltami, spódnice, kombinezony, spodnie. Odważne projekty odzwierciedlają charakter Elisabetty Franchi, która jest pewną siebie, prowokującą i przyciągającą spojrzenia kobietą.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.