neonail

Nasz sklep internetowy obecnie generuje przychody miesięczne z około 2-3 wysp handlowych – mówi dla Retailnet Katarzyna Marczuk, kierownik ds. ekspansji sieci NeoNail w spółce Cosmo Group

Spółka Cosmo Group Sp. zo.o. Sp.K, która jest właścicielem marki NeoNail powstała na bazie firmy fit4fun założonej w 2006 roku. Pierwszy stacjonarny punkt sieci oferujących produkty do pielęgnacji dłoni i stylizacji paznokci powstał w 2010. Obecnie sieć tworzy ponad 60 wysp handlowych. Kluczowym dla sieci kanałem dystrybucji jest także sklep internetowy neonail.pl, który był podstawą rozwoju dla sieci stacjonarnej i szybko zyskał ogromną popularność.

– Sklep neonail.pl działa od początku istnienia firmy i był podstawą jej rozwoju. Na dzień dzisiejszy sklep działa w oparciu o platformę 2ClickShop. Jest jednym z kanałów dystrybucji obok sprzedaży hurtowej i allegro. Obecnie generuje przychody miesięczne z ok. 2-3 wysp handlowych. Ceny i asortyment całkowicie pokrywają się z ofertą na wyspach. Sklep internetowy jest prowadzony z największą troską o zadowolenie klienta dlatego zamówienia, mimo, że regulamin przewiduje czas na dostawę 14 dniowy, są realizowane w maksymalnie w ciągu kilku dni albo nawet kilkunastu godzin. Staramy się by wszystkie nasze kanały sprzedaży przenikały się wzajemnie w zakresie oferty i komunikacji promocyjnej i reklamowej – mówi dla Retailnet Katarzyna Marczuk, kierownik ds. ekspansji sieci NeoNail w spółce Cosmo Group

Spółka Cosmo Group do sprzedaży wykorzystuje także social media.

– Nasz fanpage ma ponad 185 tysięcy fanów a profil na instagramie obserwuje 83 tysiące użytkowników. Z dnia na dzień liczby te rosną. Obydwie platformy są doskonałym sposobem komunikacji pomiędzy NeoNail a konsumentami. Na Facebooku nasi klienci na bieżąco są informowani nie tylko o promocjach, ale przede wszystkim o najnowszych trendach, nowinkach i ciekawostkach w świecie manicure. Na naszym profilu staramy się też edukować i inspirować, poprzez zamieszczanie filmów instruktażowych, albo krótkich porad – podkreśla Katarzyna Marczuk.

Przypomnijmy, sklep neonail.pl działa od 2006 roku. Sprzedawca realizuje dostawę towaru na terytorium Unii Europejskiej. Przesyłki wysyłane są Pocztą Polską lub kurierem DPD. Klient ma także możliwość skorzystania z poczakomatów InPost, bądź odbioru towaru osobiście w punktach odbioru towaru. Spółka korzysta z zewnętrznego systemu płatności DotPay. Przy zamówieniach na kwotę wyższą niż 150,00 zł (do 30kg) – koszty przesyłki na terenie Polski leżą po stronie sprzedawcy.