Pepco
Sklep sieci Pepco

Sieć dyskontowa w Pepco kontynuuje dynamiczną ekspansję sieci. Na maj zapowiedziała otwarcie 10 nowych sklepów firmowych. Najnowsze sklepy otwarte zostaną m.in. w Koszalinie i Giżycku.

Zgodnie z zapowiedziami Pepco maj jest kolejnym intensywnym miesiącem pod względem rozwoju sieci sklepów. Nowe dyskonty otwarte zostaną m.in. w Koszalinie (20 maja), Giżycku (23 maja), Ostrowie Wielkopolskim (26 maja) i Lipienicach (27 maja). Dzięki nowym otwarciom, ogólna liczba sklepów w Polsce przekroczy 730 punktów sprzedaży.

Miasta powyżej 8 tys. mieszkańców

Optymalna powierzchnia dla sklepów Pepco wynosi około 450 mkw. Nowe sklepy firma otwiera w miastach powyżej 8 tys. mieszkańców, zwłaszcza w miastach liczących o 10 tys. do 100 tys. mieszkańców.

Pepco to samoobsługowe sklepy dyskontowe oferujące optymalny asortyment w najniższych cenach. Sklepy zlokalizowane są w centrach miast, parkach handlowych i centrach handlowych. Tam, wraz z sąsiadującymi operatorami spożywczymi, tworzą kompleksową ofertę handlową.

Dynamiczna ekspansja

Pepco jest częścią południowoafrykańskiego holdingu Pepkor działającego w sektorze sprzedaży detalicznej od 1965 roku. Od 2014 roku Pepkor jest częścią Grupy Kapitałowej Steinhoff International Holding Limited, która łącznie zatrudnia obecnie ponad 90 tys. osób  w 6,5 tys. sklepach zlokalizowanych w 44 krajach. Grupa jest właścicielem takich marek sieci handlowych jak Pepco, Conforama, MacDan, PEP&CO, Pep, Ackermans, Duns.

Firma rozpoczęła działalność w Polsce w 1999 roku, od 2004 roku działa pod marką Pepco i od tego czasu dynamicznie się rozwija. Pepco w pierwszym roku swej działalności posiadało 14 sklepów w kilku lokalizacjach, w roku 2007 firma celebrowała otwarcie setnego sklepu. Łącznie w Europie działa już ponad 1080 sklepów.