Carrefour wprowadza nową aplikację mobilną – Lyf Pay, która ma zwiększyć wygodę konsumentów. Oparta na QR kodach mobilna platforma płatnicza od 18 maja dostępna jest dla użytkowników smarfonów we Francji.

Lyf Pay to innowacyjna, bezpieczna i wielofunkcyjna aplikacja do płatności mobilnych, która – jak podaje Carrefour – ma na celu utrzymanie relacji z klientami na zupełnie nowym poziomie. Dzięki niej możliwa jest równoczesna komunikacja z konsumentami, sprzedawcami detalicznymi oraz ich partnerami bankowymi.

Pełna funkcjonalność

Aplikacja Lyf Pay obejmuje szeroki zakres: od płatności w sklepach stacjonarnych, przez zakupy online, po płatności za bliskich, a nawet możliwość przekazania darowizn.

Aplikacja pełni funkcję karty płatniczej i karty lojalnościowej. Za jej pośrednictwem użytkownicy otrzymują informację o bieżących wydatkach, a także powiadomienia o aktualnych promocjach. Aplikacja dostępna jest na wszystkie urządzenia mobilne.

Firma Lyf Pay, która zarządza serwisem, powstała w wyniku połączenia Fivory (własność Carrefoura) i Wa! (własność BNP Paribas). – To niepowtarzalna inicjatywa w Europie, która łączy wiodących graczy w swoich dziecinach: BNP Paribas, Carrefour, Crédit Mutuel, Auchan, Mastercard, Oney i Total – wymienia Carrefour.

Aplikacja została wdrożona we Francji 18 maja. Carrefour przekonuje, że liczba placówek detalicznych i usługowych, które będą ją akceptować szybko wzrośnie. Zapowiada również wprowadzanie do aplikacji nowych funkcjonalności.

Carrefour w Polsce

Grupa Carrefour inwestuje również na terenie Polski. Przypomnijmy, że w maju usługa click&collect sklepu eCarrefour.pl została rozszerzona o wszystkie supermarkety sieci. Klienci mogą odbierać zamówione online produkty niespożywcze w łącznie 217 lokalizacjach należących do Carrefour na terenie całego kraju.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.