brasil comarch

Zaopatrzony w smartfona asystent sprzedaży podchodzi do klienta w dowolnym miejscu sklepu, udziela mu  informacji o produkcie i finalizuje sprzedaż. Taką operację można wykonać za pomocą mobilnego POS’a.

Jego działaniu – a także innym technologiom dedykowanym sprzedaży detalicznej – będzie można przyjrzeć się już 6 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie podczas bezpłatnej konferencji Comarch Retail 2017.

Mobile POSy w „mobilnych” sklepach

Doskonały przykład kreatywnego zastosowania mobilnego POSa od Comarch dał francuski oddział grupy Natura Brasil, który wykorzystał aplikację do obsługi sprzedaży w sklepach typu pop-up.

Idea pop-up store, choć na Zachodzie znana już od dobrych kilkunastu lat, w Polsce stanowi jeszcze nowinkę. Polega ona na tworzeniu unikatowych, zaskakujących sklepów, działających w niecodziennych lokalizacjach i tylko przez określony czas.

Automatyzacja procesów sprzedażowych

Aby w takich placówkach sprawnie przeprowadzić procesy sprzedażowe i zadbać o zachowanie integralności danych z centralą, niezbędne jest wykorzystanie technologii mobilnych zsynchronizowanych z systemem ERP.

– Dzięki takiemu podejściu sprzedawca może skupić się na potrzebach klienta, mając świadomość, że niezbędne procesy automatycznie przebiegają w tle – mówi Witold Podgórski, product manager Comarch Retail. – Dzisiejsi klienci są bardzo wymagający, oczekują stuprocentowego zaangażowania sprzedawcy czy konsultanta, chętnie szukają innowacji, dzięki którym proces sprzedaży staje się atrakcyjniejszy. Na konferencji Comarch Retail 2017 pokażemy, jak wdrożyć takie rozwiązania i wydobyć z nich maksimum korzyści – dodaje.

Zapisy na konferencję, a także jej szczegółowa agenda, dostępne są na stronie wydarzenia: www.retail2017.comarch.pl.