Łopuszańska 22 zastąpi dom mody Modo

Centrum Łopuszańska 22 to nowe miejsce na zakupowej mapie Warszawy. Nowoczesny obiekt handlowy, który zastąpi działający w tym miejscu dom mody Modo to ponad 200 sklepów odzieżowych i punktów usługowych. Oficjalne otwarcie Centrum odbędzie się 8 czerwca br.

Centrum Łopuszańska 22 to nowoczesna przestrzeń handlowa zlokalizowana w doskonale skomunikowanym punkcie miasta, między al. Jerozolimskimi i al. Krakowską. Centrum dedykowane jest klientom poszukującym ubrań, butów, modnych dodatków czy sprzętu elektronicznego, dla których liczy się stosunek jakości do ceny.

Na ponad 3 tys. mkw. przestrzeni handlowej przez cały rok klienci znajdą modną odzież i obuwie w cenach niższych niż oferują inne warszawskie centra i sklepy sieciowe w nich dostępne. Odpowiedzią Centrum na oczekiwania klientów co do różnorodności i atrakcyjności cenowej oferty jest też m. in. Multioutlet z markowymi ubraniami, w cenach tańszych niż outletowe. Czas spędzony w Centrum Łopuszańska 22 umili strefa restauracyjno-kawiarniana. Centrum zaoferuje też 1  tys. wygodnych i bezpłatnych miejsc postojowych w trzech bezpiecznych strefach parkingowych.

Zamiast Modo

Centrum Łopuszańska 22 powstanie na miejscu Modo, zlokalizowanym między al. Jerozolimskimi i al. Krakowską. Punkt ten charakteryzuje się doskonale rozwiniętą infrastrukturą komunikacji miejskiej – do Centrum można dojechać 16 liniami autobusowymi i tramwajami, a w pobliżu zlokalizowana jest sieć PKP i WKD.

Oficjalne otwarcie Centrum odbędzie się 8 czerwca br. Centrum Łopuszańska 22 to nowoczesny obiekt handlowy usytuowany w dynamicznie rozwijającej się części Warszawy. W pobliżu Centrum znajduje się rozwinięta infrastruktura komunikacji miejskiej i kolejowej. Centrum wyróżnia atrakcyjna lokalizacja zarówno pod względem biurowym jak i mieszkalnym.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.