Pako Lorente startuje z franczyzą

pako-lorente

Sieć Pako Lorente rozwija i umacnia swoją pozycje na rynku męskiej odzieży. Kolejnym krokiem rozwoju sieci jest przygotwanie platformy franczyzowej.

Ważnym punktem w realizacji tej strategii rozwoju marki Pako Lorente jest nawiązanie współpracy z Grupą AMB, którą podobnie jak Pako Lorente wyróżnia niebanalne podejście do inwestycji oraz chęć zdobycia pozycji lidera, udoskonalanie i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań wpływających na rozwój firmy.

Ekspansja w oparciu o system franczyzowy

– Nawiązując współpracę z grupą AMB wyraźnie został postawiony cel – rozwijać system franczyzowy z doświadczonym partnerem, posiadającym odpowiednią wiedzę oraz kwalifikacje niezbędne do prowadzenia salonów w galeriach handlowych  – mówi Rafał Chrapkowicz, prezes Pako Lorente.

Marka Pako Lorente to nie tylko producent odzieży, ale społeczność ludzi, która stale się̨ poszerza, właśnie to wpłynęło na decyzję o rozszerzeniu naszej współpracy oraz wspólnych planach rozwoju sieci sprzedaży – mówi Andrzej Pytlos, Vice Prezes ds. Rozwoju w Grupie AMB.

Marka Pako Lorente aktualnie posiada prawie 50 salonów stacjonarnych oraz sklep online. Spółka zapowiada dalszy rozwój punktów sprzedaży w galeriach handlowych. Na 2017 rok zaplanowano otwarcie 6 nowych oraz re-design 2 salonów.

Współpraca Pako Lorente z Grupą AMB

Pako Lorente to polska firma zajmująca się projektowaniem, produkcją i sprzedażą̨ odzieży na rynku polskim i zagranicznym, działająca od 2006 roku. Zdobyte doświadczenie, przemyślany plan i konsekwencja w działaniu spowodowały, że Pako Lorente stale się rozwija i umacnia swoją pozycję na rynku męskiej odzieży.

– Marka Pako Lorente to marka dla ludzi, którzy cenią̨ sobie dobry styl, kochają̨ życie, mają pasje, podążają̨ za marzeniami i realizują̨ swoje cele oraz są zdeterminowani na osiąganie założonych celów – tym samym wierzymy, że współpraca z Grupą AMB będzie sukcesem dla obu stron i pozytywnie wpłynie na rozwój zarówno Pako Lorente jaki i Grupy AMB – podkreśla zarząd sieci.

Aktualnie pod skrzydłami Grupy AMB działaja już 6 salonów: w centrum handlowym Forum w Gliwicach, w M1 Czeladź, Atrium Koszalin, Jantra Słupsk, Nowy Rynek Jelenia Góra i Galeria Świdnicka. O kolejnych salonach zarząd poinformuje wkrótce.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.