Zarząd spółki r, właściciel sieci restauracji Leśne Runo oraz barów typu fast food Mr Hamburger, planuje rozwój obu swoich formatów.

Spółka zamierza rozwijać sieć barów fast food od 27 lat zakorzenioną na polskim rynku i znaną szczególnie na południu Polski. Rozwój będzie dokonywany za pomocą franczyzy. Spółka nie wyklucza również otwierania lokali własnych. Spółka zamierza rozwijać także sieć restauracji Leśne Runo, ale, jak poinformowano, jedynie w wybranych, perspektywicznych lokalizacjach, gwarantujących osiągnięcie zakłądanego wyniku finansowego.

Spółka Mr Hamburger w pierwszym kwartale 2017 r. osiągnęła przychód ze sprzedaży na poziomie 2 400 908,17 zł, ale poniosła stratę netto w wysokości -265 857,17 zł.

W porównywalnym okresie 2016r. firma osiągnęła przychód w wysokości 2 094 895,89 zł oraz poniosła stratę w wysokości -132 132,90 zł. Co oznacza, że wynik finansowy osiągnięty w I kwartale 2017 r. w porównaniu do I kwartału 2016 r. jest gorszy o -133 724,27 zł.

– W omawianym okresie nastąpił znaczny wzrost kosztów działalności (ponad 21 proc.). Złożyły się na to głównie koszty związane z otwarciem lokalu w Katowicach oraz znaczący wzrost wynagrodzeń pracowników sieci restauracji Leśne Runo i barów Mr Hamburger – poinformował zarząd.

Przypomnijmy, Mr Hambureger SA prowadzi sieć restaiuracji oferującej dania polskiej tradycyjnej kuchni Leśne Runo oraz sieć barów Mr Hamburger. Na koniec 2016 roku funkcjonowało 6 restauracji Leśne Runo oraz 15 lokali Mr Hamburger z czego 6 to lokale własne, a reszta prowadzona w oparciu o system franczyzy.