Carrefour
Sklep sieci Carrefour

31 maja br. w galerii handlowej Carrefour Polska otworzy swój pierwszy w Lublinie supermarket w segmencie premium. Wszystkie projekty i koncepty Carrefour zostaną zaprezentowane podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2017 CEE Edition na stoisku 3.65

Oferta supermarketu Carrefour z segmentu premium to przede wszystkim najwyższa jakość produktów, elegancki i delikatesowy wystrój wnętrza, oraz nowoczesne rozwiązania handlowe. W supermarkecie, na powierzchni około 1,5 tys. mkw., klienci znajdą ponad 16 tysięcy różnych produktów, w tym przede wszystkim szeroki wybór produktów świeżych, w tym prawie 200 rodzajów warzyw i owoców na „Targu Świeżości”.

W supermarkecie klienci będą mogli skorzystać z wyrobów Naszej Wędzarni, Strefy Alkoholi, a takze działu „Jakość z Natury Carrefour” czy Kuchni Świata.

W nowym supermarkecie, mieszkańcy Lublina mogą przystąpić do programów oszczędnościowych. W ramach „Karty Dużej Rodziny”, każda rodzina z miasta i okolic, która posiada co najmniej trójkę dzieci, może skorzystać z rabatu aż do 10 proc. na całe swoje zakupy. Na podobny rabat mogą liczyć również osoby powyżej 60. roku życia, w ramach cieszącej się dużą popularnością „Karty Seniora”.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 tys. sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.