Prężnie rozwijająca się marka odzieżowa Szachownica, która funkcjonuje na polskim rynku od 2002 roku, znów przyspiesza tempo rozwoju. Harmonogram planowanych otwarć na drugie półrocze 2017 przewiduje 16 nowych sklepów.

– Stawiamy na rozwój. Docieramy do miejscowości, których mieszkańcy nie mieli wcześniej okazji poznać Szachownicy. Dzięki temu założeniu w pierwszym półroczu 2017 po raz pierwszy pojawiliśmy się w Bogatyni (Milo Park), Oświęcimiu (Park Shop) i Płocku (Galeria Wisła) – mówi Artur Kuczyński, prezes spółki Joart. – W drugim półroczu planujemy podwoić liczbę otwarć (16) w stosunku do pierwszego półrocza (8) – dodaje.

Poszukiwane nowe lokale

Za rozwój sieci odpowiedzialna jest firma MM Consulting z Wrocławia, która analizuje wszystkie przesłane lokalizacje. Analizowane są obiekty istniejące, jak i nowe, których oficjalne otwarcie dopiero nastąpi. – Staramy się również uczestniczyć we wszystkich organizowanych targach branżowych, aby móc rozwijać się w każdej ciekawej dla nas lokalizacji – wyjaśnia firma.

Szachownica oferuje odzież zarówno dla kobiet, mężczyzn jak i dzieci oraz akcesoria komplementarne. Największą zaletą firmy są produkty sprzedawane w atrakcyjnych cenach. Według statystyk z roku na rok Szachownicy przybywa coraz większa grupa konsumentów. Świadczy to niewątpliwie o dużym zapotrzebowaniu rynku na oferowane produkty.  

Szachownica obecnie liczy około 80 sklepów na terenie całego kraju.