Szachownica planuje otwarcie 16 nowych lokalizacji

Prężnie rozwijająca się marka odzieżowa Szachownica, która funkcjonuje na polskim rynku od 2002 roku, znów przyspiesza tempo rozwoju. Harmonogram planowanych otwarć na drugie półrocze 2017 przewiduje 16 nowych sklepów.

– Stawiamy na rozwój. Docieramy do miejscowości, których mieszkańcy nie mieli wcześniej okazji poznać Szachownicy. Dzięki temu założeniu w pierwszym półroczu 2017 po raz pierwszy pojawiliśmy się w Bogatyni (Milo Park), Oświęcimiu (Park Shop) i Płocku (Galeria Wisła) – mówi Artur Kuczyński, prezes spółki Joart. – W drugim półroczu planujemy podwoić liczbę otwarć (16) w stosunku do pierwszego półrocza (8) – dodaje.

Poszukiwane nowe lokale

Za rozwój sieci odpowiedzialna jest firma MM Consulting z Wrocławia, która analizuje wszystkie przesłane lokalizacje. Analizowane są obiekty istniejące, jak i nowe, których oficjalne otwarcie dopiero nastąpi. – Staramy się również uczestniczyć we wszystkich organizowanych targach branżowych, aby móc rozwijać się w każdej ciekawej dla nas lokalizacji – wyjaśnia firma.

Szachownica oferuje odzież zarówno dla kobiet, mężczyzn jak i dzieci oraz akcesoria komplementarne. Największą zaletą firmy są produkty sprzedawane w atrakcyjnych cenach. Według statystyk z roku na rok Szachownicy przybywa coraz większa grupa konsumentów. Świadczy to niewątpliwie o dużym zapotrzebowaniu rynku na oferowane produkty.  

Szachownica obecnie liczy około 80 sklepów na terenie całego kraju.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.