Przychody firmy CCC, właściciela sieci obuwniczej w kanale internetowym za maj 2017 wyniosły ponad 48 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 130,3 proc.

Narastająco za okres styczeń – maj wyniosły ponad 207 mln zł i były wyższe o 130,2 proc. w stosunku do roku 2016.

Natomiast skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC za maj 2017 wyniosły około 406 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 38,9 proc.

Przychody za okres styczeń – maj wyniosły ponad 1,46 mld zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2016 o 29,1 proc.

Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych sieci CCC za maj 2017 wyniosły około 344 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 33,9 proc., narastająco za okres styczeń – maj wyniosły ponad 1,19 mld zł i były wyższe o 21,5 proc. w stosunku do roku 2016.

E-sklep marki CCC

Przypomnijmy spółka CCC planuje na jesieni 2018 roku uruchomić własny sklep online.

Obecnie sprzedaż produktów CCC w kanale internetowym jest prowadzona poprzez platformę eobuwie, która sprzedaje obuwie poprzez swoje regionalne domeny w Polsce, Czechach, na Słowacji, w Niemczech, Rumunii, Bułgarii, Litwie, na Węgrzech i Ukrainie. W roku 2017 uruchomiona zostanie sprzedaż w kolejnych krajach regionu.

Grupa  CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.  Na koniec  marca 2017 roku spółka CCC posiadała sieć złożoną z 870 sklepów własnych oraz 67 sklepów franczyzowych.