Brama Pomorza z nowym najemcą

Centrum handlowe Brama Pomorza w Lipienicach pozyskało nowego najemcę. Sieć Pepco otworzyła swój sklep w maju tego roku.

– Pepco to znana i bardzo dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów dyskontowych. To najemca, który zawsze przyciąga szerokie grono klientów. Jestem przekonany, że i w centrum handlowym Brama Pomorza marka znajdzie swoich zwolenników. Dodatkowo szeroka oferta Pepco doskonale uzupełni tenant mix naszego obiektu – podkreśla Dariusz Zboralski odpowiedzialny za podpisanie umowy z Działu Leasingu w spółce Rank Progress SA.

Brama Pomorza poszerza ofertę handlową

Nowy sklep Pepco w Bramie Pomorza zajmuje 450 mkw. powierzchni. Centrum Handlowe Brama Pomorza ma 34 tys. mkw. powierzchni i ok. 50 lokali. Wśród największych najemców obiektu znajdują się: Market spożywczy Carrefour Media Expert oraz supermarket budowlany OBI.

W ofercie handlowej centrum są również takie marki, jak: Mohito, Cropp, House, Sinsay, Reserved, Pako Lorente, Giacomo Conti, Gino Rossi, Gatta-Triumph, KiK, Carry, Optyk Gollus, Exlusive, Diverse, Martes Sport, H&M, CCC, Wojas, Gino Rossi, Big Star, Levi’s/ Mustang, Nike-Adidas, Kolporter, Ziaja, Hebe, Apart, Home&You, Cotton Club, Cooltura, Play, Plus, Świat Zabawek, sala zabaw Honolulu, kantor, Fabryka Fryzur, eSmoking World, biuro podróży HolidayLink. Klienci Bramy Pomorza mogą również skorzystać z food courtu, w którym znajdują się, m.in. kawiarnia Choice oraz restauracje Efez i Broaster Chicken.

Działalność Rank Progress

Obiekt należy do spółki Rank Progress – firmy inwestycyjno-deweloperskiej działającej na polskim rynku nieruchomości od 1997 roku. Rank Progress specjalizuje się w przygotowaniu i realizacji projektów obejmujących pozyskiwanie atrakcyjnie zlokalizowanych gruntów, a następnie w ich zabudowie obiektami handlowymi z przeznaczeniem na wynajem lub sprzedaż.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.