7 centrów handlowych pod skrzydłami Master Management

1 czerwca 2017 roku Master Management Group przejęła w zarządzanie siedem centrów handlowych zlokalizowanych w całej Polsce. Jest to element długofalowej strategii dewelopera, inwestora i zarządcy, który po sprzedaży warszawskiej inwestycji Galeria Młociny za kwotę 104,5 milionów euro, planuje wykorzystać potencjał rynków handlowych przede wszystkim w mniejszych miastach.

Master Management Group jest wystawcą Shopping Center Forum 2017 CEE Edition.

Nowe projekty handlowe

Centra, które przejęła firma Master Management Group, liczą w sumie ponad 60 tys. mkw. i zlokalizowane są w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Józefosławiu i Piekarach Śląskich. Firma zarządza też Bramą Mazur w Ełku i Galerią Niwa w Oświęcimiu, co wraz z nowymi centrami stanowi łącznie około 100 tys. mkw. powierzchni handlowej. Ponadto Master Management Group pracuje nad czterema projektami inwestycyjnymi – trzema centrami handlowymi w Kołobrzegu, Legionowie i Zawierciu oraz wielofunkcyjnym kompleksem biurowo-handlowym wraz z hotelem Hampton by Hilton, czyli Hi Piotrkowska 155 w Łodzi.

– Master Management Group konsekwentnie realizuje długofalową strategię dodawania wartości i aktywnego zarządzania obiektami handlowymi, głównie poza największymi polskimi aglomeracjami. Przejęcie portfela centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 60 tys. mkw. to nasz kolejny sukces, po marcowej sprzedaży Galerii Młociny. Te obiekty mają ogromny potencjał i widzimy wiele możliwości ich rozwoju – od niestandardowych działań marketingowych po aktywizacje konsumentów budujące zaangażowanie i prowadzące do wzrostu odwiedzalności, a co za tym idzie, rentowności” – powiedział Paul Kuśmierz, prezes MMG.

Zadaniem Paula Kuśmierza warto też inwestować w nowe projekty handlowe w miastach od 50 do 100 tysięcy mieszkańców. Zasobność portfeli konsumentów w całej Polsce rośnie, a wraz z nią ich apetyt na zakupy i spędzanie czasu poza domem.

– Dobrze zlokalizowane i zarządzane centra z ciekawym doborem najemców, bogatą ofertą rekreacyjno-rozrywkową, gdzie odbywa się mnóstwo różnorodnych wydarzeń to świetna inwestycja. Wiedzą o tym także najemcy, którzy chcą być obecni nie tylko w największych aglomeracjach – dodał Paul Kuśmierz.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.