H&M w Askanie już działa

h-m-askana

Z końcem maja 2017 roku do grona najemców Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim dołączył sklep H&M.

W nowoczesnym wnętrzu o powierzchni blisko 1,6 tys. mkw., klienci znajdą linię damską, męską, młodzieżową i dziecięcą. Dwupoziomowy salon jest zlokalizowany na parterze i piętrze galerii. H&M w Galerii Askana jest największym salonem tej znanej i lubianej marki w Gorzowie.

Ruszył największy salon H&M w Gorzowie

– Salon H&M w Askanie to bardzo ciekawie zaaranżowana przestrzeń. Industrialny klimat idealnie współgra z architekturą galerii zachowaną w oryginale w dziale męskim. Ogromna powierzchnia pozwoliła na zaprezentowanie w bardzo atrakcyjnej formie szerokiego asortymentu proponowanego przez markę H&M. Po otwarciu mamy już pierwsze, pozytywne komentarze zadowolonych klientów – mówi Anna Sip, manager marketingu Galerii Askana.

Koncept biznesowy H&M to oferowanie mody i jakości za najlepszą cenę zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju. Od czasu założenia w 1947 roku, H&M stała się jedną z największych firm odzieżowych na świecie. Aktualnie obecna jest na 61 rynkach i w ponad 4269 sklepach.

Otwarcie salonu H&M to kolejny etap istotnych zmian, które są realizowane w Galerii Askana. Modernizacja Kina Helios, otwarcie nowej strefy restauracyjnej a także zmiana lokalizacji i powiększenie salonów m in. Wojas, Ochnik, YES to jedynie wybrane z nich.

– Wkrótce poinformujemy o kolejnych znanych i oczekiwanych w Gorzowie markach, które dołączą do grona najemców Galerii Askana – zapowiada zarząd obiektu.

Galerią Askana w Gorzowie Wielkopolskim zarządza CREAM.

100 sklepów w Galerii Askana

Galeria Askana ma 55 tys. mkw. powierzchni całkowitej, prawie 19 tys. mkw. GLA, na której znajduje się ponad 100 butików, 8 kawiarni, restauracji i barów oraz multiplex Helios z 5 salami na 1,2 tys. osób. H&M, Reserved, Mohito, Sinsay, Solar, Simple, CCC, Mediaexpert, Rossmann oraz restauracja Sphinx to tylko niektóre spośród marek obecnych w Galerii Askana.

CREAM oferuje pełny zakres usług związanych z zarządzaniem, oddając do dyspozycji klienta ekspertów, ich potencjał i doświadczenie. Zespół 60 osób świadczy takie usługi jak asset management, property management, leasing, marketing, finanse i księgowość oraz obsługa prawna. Skupiając się na zarządzaniu operacyjnym, w ofercie organizacji występują także usługi doradztwa inwestycyjnego, doradztwa operacyjnego, działań developerskich i project management. CREAM zarządza obecnie portfolio 26 nieruchomości handlowych, zlokalizowanych w całej Polsce. W skład projektów CREAM wchodzą nieruchomości różnego typu o łącznej powierzchni najmu prawie 200 tys. mkw.

CREAM jest partnerem Shopping Center Forum 2017 CEE Edition

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.